تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
صادقیان:نظر درخشان این بود امروز به تمرین نروم/اتفاقاتی که رخ داد بیشتر سوتفاهم بود
Admin سه شنبه 11 فروردین 1394 108 بازديد

صادقیان:نظر درخشان این بود امروز به تمرین نروم/اتفاقاتی که رخ داد بیشتر سوتفاهم بود

پرسپولیس آنلاین: هافبک تیم پرسپولیس گفت:درخشان حق دارد، من سال خوبی را پشت سر نگذاشتم.

پیام صادقیان  در خصوص این که آیا توسط کادر فنی بخشیده شده یا خیر، عنوان کرد: در جلسه کمیته انضباطی باشگاه به خوردبین و سایر اعضای جلسه گفتم که به هیچ عنوان به مربی خود بی احترامی نمی کنم. درخشان هم پس از صحبت با خوردبین مرا بخشید و قرار شد در تمرینات پرسپولیس شرکت کنم.

وی درباره اینکه چرا برخلاف برنامه قبلی در تمرین امروز حاضر نشد گفت:امروز قرار بود در تمرینات شرکت کنم اما حمید درخشان به من اعلام کرد از فردا سرخپوشان را همراهی کنم.

صادقیان خاطر نشان کرد: این اتفاقات بیشتر یک سوء تفاهم بود که حل شد و من از فردا در تمرینات حاضر می شوم و تمرینات را پیگیری می کنم.تمام تلاشم را می کنم که به تیم کمک کنم.

وی درباره اینکه درخشان گفته صادقیان امسال کمک زیادی به ما نکرده است، گفت:درخشان حق دارد، من سال خوبی را پشت سر نگذاشتم. ابتدا محروم شدم و سپس با مصدومیت های زیادی دست و پنچه نرم کردم. اما کم کم به شرایط آرمانی برمی گردم و به هواداران قول می دهم صادقیان متفاوتی را خواهید دید.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس باشگاه پرسپولیس اخبار باشگاه پرسپولیس پیام صادقیان
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش