تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
حسین عبدی : نژادفلاح صحبت هایی نکند که نیاز به تکذیب داشته باشد/قهر نکردم،تا زمان بازگشت برانکو اظه
Admin جمعه 21 فروردین 1394 82 بازديد

حسین عبدی : نژادفلاح صحبت هایی نکند که نیاز به تکذیب داشته باشد/قهر نکردم،تا زمان بازگشت برانکو اظه

پرسپولیس آنلاین: مربی تیم پرسپولیس گفت:من بر خلاف اتفاقاتی که در پرسپولیس و دیگر باشگاه های ایران می افتد و کاملا غیر حرفه ای است، حرفه ای هستم .

حسین عبدی مربی تیم پرسپولیس در خصوص دیدار با النصر عربستان اظهار داشت: ما در این دیدار کاملا با برنامه ظاهر شدیم و برای تک تک لحظات دیدار برنامه داشتیم. چه در شروع بازی و چه در پایان ما با برنامه پیش رفتیم.

وی ادامه داد: اگر موقعیت هایمان کمی دقت می کردیم و امید عالیشاه کمی دقت می کرد می توانستیم گل هایمان را بیشتر کنیم و تیم عربستانی را با گل های بیشتری بدرقه کنیم.

مربی پرسپولیس درباره اینکه آیا انتظار نداشت پس از رفتن درخشان،برای دیدارهای پس از مسابقه با النصر سرمربی پرسپولیس باقی بماندگفت: این تفکر ارکان مدیریتی باشگاه است و نمی توانم در خصوص آن اظهار نظر کنم. این تصمیمی است که  گرفته شده است.

عبدی درباره اینکه نژاد فلاح در تمرین امروز سرخ پوشان از پانادیچ به عنوان دستیار اول برانکو نام برده است نیز گفت: من صحبت های نژادفلاح را نشنیده ام و نمی دانم چه صحبت هایی مطرح شده است، تنها امید دارم حرف هایی زده نشود که تیم به حاشیه برود و یا اینکه بعدا احتیاج به تکذیب داشته باشد.

وی درباره اینکه گفته می شود او بعد از صحبت های قائم مقام باشگاه قهر کرده و به رختکن رفته است هم گفت: مگر من بچه ام که قهر کنم؟ من بر خلاف اتفاقاتی که در پرسپولیس و دیگر باشگاه های ایران می افتد و کاملا غیر حرفه ای است، حرفه ای هستم و به مسائل فوتبالی کاملا حرفه ای برخورد می کنم و اسیر حواشی نمی شوم.

 عبدی در پایان در خصوص اینکه اگر قرار باشد پانادیچ به عنوان دستیار اول برانکو مشغول به کار شود آیا وی با برانکو و باشگاه همکاری خواهید کرد، هم گفت: من در روز یکشنبه منتظر بازگشت برانکو هستم و می خواهم با او جلسه ای برگزار کنم و پس از آن تصمیمم را اعلام می کنم. برانکو خودش یک انسان فوتبالی است و در جلسه با او تمامی موارد را مطرح می کنم و پس از آن تصمیم می گیرم که به همکاری با باشگاه پرسپولیس ادامه دهم یا خیر. بنابراین تا پیش از جلسه با برانکو هیچ اظهار نظری نمی کنم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش