تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
گابریل به بازی با سپاهان می‌رسد / وضعیت بنگر برای بازی با سپاهان سه‌شنبه مشخص می‌شود
Admin سه شنبه 25 فروردین 1394 103 بازديد

پرسپولیس آنلاین: مصدومیت محسن بنگر حاد نیست و شرایط او برای بازی با سپاهان فردا (سه‌شنبه) بررسی می‌شود.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام کادر پزشکی تیم، محسن بنگر پس از آسیب‌دیدگی در دیدار برابر استقلال خوزستان با وجود آنکه تلاش داشت با غلبه بر درد، بازی را ادامه دهد، ناچار از ترک بازی شد.

وی شب گذشته برای انجام تصویربرداری اعزام گردید که خوشبختانه بروز هرگونه شکستگی رد شد. همچنین لیگامنت‌های پای او آسیبی ندیده است و تنها مساله کوفتگی در ناحیه ضرب دیده و التهاب داخلی ناشی از آن است که باعث درد می‌شود.

شرایط محسن بنگر در تمرین فردا بررسی خواهد شد و او نیز با حساسیت شرایط تیم اصرار بر همراهی همبازیان خود دارد اما کادر پزشکی فردا پس از بررسی شرایط وی، به کادر فنی گزارش خواهد داد و آنگاه برای امکان حضور او در بازی با سپاهان تصمیم‌گیری خواهد شد.

کادر پزشکی همچنین اعلام کرد: آنها تلاش خواهند کرد بنگر حداکثر تا بازی با لخویا در اختیار تیم باشد.

کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در مورد وضعیت گابریل اعلام کرد: بازی نکردن او در دیدار پرسپولیس برابر استقلال خوزستان، یک اقدام احتیاطی بود و او در تمرینات حضوری فعال دارد.


برچسب ها :
گابریل به بازی با سپاهان می رسد خبرخوش برای پرسپولیس یک خبر خوش برای پرسپولیس خبرخوشحال کننده برای پرسپولیسی ها بنگر به بازی سپاهان نمیرسد خبر بسیار بد برای هواداران پرسپولیس پرسپولیس نیوز پرسپولیس آنلان پرسپولیس انلاین پرسپولیسی ها شهرخبر
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش