تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
خوردبین: مجبور شدیم به آن شکل لباس بپوشیم
Admin دوشنبه 07 اردیبهشت 1394 100 بازديد

خوردبین: مجبور شدیم به آن شکل لباس بپوشیم

پرسپولیس آنلاین: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وقتی شرکت ماکروم به اندازه کافی به ما لباس نمی‌دهد بازیکنان مجبور هستند لباس و شورت ورزشی متفاوت بر تن کنند.

محود خوردبین قبل از آغاز تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیمش در خصوص لباس‌هایی که بازیکنان پرسپولیس در بازی با سایپا بر تن داشتند، گفت: با توجه به داشته‌های‌مان بازیکنان آن لباس‌ها را بر تن کردند.
 
وی ادامه داد: با شرکت ماکروم همچنان قرارداد داریم اما آنها آن طور که باید لباس در اختیار ما نگذاشتند و به این خاطر مجبور شدیم لباس ماکروم و شورت آل‌اشپورت را چسب زده و در اختیار بازیکنان قرار دهیم.
 
سرپرست تیم پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا این تیم هر هفته در یک هتل اردو می‌زند، یادآور شد: به چند هتل بدهی داریم و باید با آنها تسویه حساب کنیم که به زودی این اتفاق رخ خواهد داد.
 
خوردبین در مورد اینکه با توجه به جریمه خانزاده و اخراج صادقیان در آینده باز هم شاهد بی‌انضباطی باریکن دیگری در پرسپولیس خواهیم بود یا نه، گفت: امیدوارم بازیکنان از این اتفاقات درس گرفته و دیگر شاهد بی‌انضباطی از بازیکنی نباشیم.
 
وی در پایان خبر لیست اخراجی بازیکنان پرسپولیس که در یکی از روز‌نامه‌های امروز منتشر شده بود را تکذیب کرد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش