تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
ترافیک سنگین در اتوبان‌های اطراف ورزشگاه/ حضور جالب توجه هواداران شهرستان کاشان در ورزشگاه
Admin سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 93 بازديد

 ترافیک سنگین در اتوبان‌های اطراف ورزشگاه/ حضور جالب توجه هواداران شهرستان کاشان در ورزشگاه

پرسپولیس آنلاین: در فاصله ۳ ساعت مانده تا دیدار پرسپولیس و الهلال ترافیک سنگینی در اتوبان‌های اطراف ورزشگاه آزادی به وجود آمده است.
 

در فاصله 3 ساعت مانده تا دیدار پرسپولیس و الهلال از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ترافیک سنگینی در اتوبان‌های اطراف ورزشگاه آزادی به وجود آمده است و اتوبان تهران - کرج بسیار شلوغ گزارش شده است.

همچنین هجوم هواداران برای تماشای این دیدار بسیار جالب توجه است و پرسپولیسی‌های زیادی به این منظور عازم ورزشگاه آزادی هستند.

این دیدار رایگان است و به نظر می‌رسد امروز نیز ورزشگاه برای تماشای دیدار دو تیم پُر شود.

 

*پارکینگ های درب غربی ورزشگاه آزادی پر شده است.

*هواداران پرسپولیس با اتوبوس و مینی بوس از قسمت های مختلف شهر به استادیوم آمده اند.در این میان جمعی از هواداران از ن تبریز و کاشان برای دیدار پرسپولیس مقابل الهلال خود را به استادیوم آزادی رسانده اند.

*یک بنر بزرگ توسط هواداران پرسپولیس در خصوص برد سرخپوشان مقابل استقلال با خود به ورزشگاه آورده بودند که روی آن به انگلیسی نوشته شده بود:« I LOVE YOU PERSPOLIS» و زیر آن هم نوشته شده بود «امیر رفت و برگشت».

*گروهی از هواداران شهرستانی پرسپولیس که برای دیدار پرسپولیس مقابل الهلال به تهران آمده بودند روی چمن های مجموعه ورزشی آزادی، پشت محوطه سالن والیبال ناهار را صرف ردند.

*درحال حاضر حدود 10 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حضور دارند.

*به علت گرمی هوا اکثر هواداران با خود آب معدنی آورده بودند که نیروی انتظامی اجازه نمی داد آن را با خود به داخل ورزشگاه ببرند.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس بزرگترين سايت هواداران پرسپوليس نمايش هواداران پرسپوليس افتتاح هواداران پرسپوليس افتتاح سايت هواداران پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش