تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
خط و نشان هواداران الهلال برای پرسپولیس!
Admin پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 144 بازديد

 خط و نشان هواداران الهلال برای پرسپولیس!

پرسپولیس آنلاین: تعدادی از هواداران تیم فوتبال الهلال عربستان بعد از شکست این تیم برابر پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، با ایجاد کمپین‌های مجازی برای بازی برگشت خط و نشان کشیدند.

 مسئولان باشگاه الهلال عربستان بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا به شدت دنبال جبران این شکست در بازی برگشت هستند. آنها در اولین اقدام به کنفدراسیون فوتبال آسیا از تماشاگران پرسپولیس به خاطر پرتاب بطری آب و اشیا به داخل زمین شکایت کردند.

همچنین تعدادی از هواداران الهلال با تشکیل یک کمپین در توییتر با هشتگ «وعده ما ریاض» برای بازی برگشت خط و نشان کشیده و از تمام فوتبالدوستان عربستان خواسته است که الهلال را در بازی برگشت حمایت کنند.

الهلال در کنار پرسپولیس یکی از پرطرفدارترین تیم های آسیاست و صفحه های مجازی هواداران این تیم در اینترنت به نیم میلیون عضو می رسد.

دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال روز سه شنبه هفته آینده در ریاض برگزار خواهد شد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس بزرگترين سايت هواداران پرسپوليس نمايش هواداران پرسپوليس افتتاح هواداران پرسپوليس افتتاح سايت هواداران پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
زهرا1394/03/0515:05

سلام آقا میثم
1 خواهش کنم؟
جان هرکی دوس داری نه نگووووو
سایت زدم میخوام بازدیدش بره بالا
لینک سایتمو میذاری تو سایتت؟

اگه گذاشتی بیا سایتم اطلاع بده حتماااااااااااا

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش