تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
مربی سابق پرسپولیس: توان سرخپوشان بیش از این نبود
Admin شنبه 09 خرداد 1394 178 بازديد

مربی سابق پرسپولیس: توان سرخپوشان بیش از این نبود

پرسپولیس آنلاین: مربی اسبق پرسپولیس گفت: اعتماد به بازیکنان جوان از کارهای مثبت برانکو بود.

جواد منافی مربی سابق تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار طرفداری، در خصوص شکست سرخ پوشان مقابل الهلال گفت:" توان پرسپولیس بیش از این نبود و همه می دانستند سرخپوشان در عربستان کار سختی دارند. بازیکنان از لحاظ بدنی کم آورده بودند و دست برانکو برای تعویض بسته بود."
 
منافی تصریح کرد:" الهلال از لحاظ فنی و امکانات از پرسپولیس برتر بود و متاسفانه بازیکنان هم در گلزنی موفق نبودند و بعد از گل دوم به جای جبران، گل سوم را هم خوردند. برانکو در این فصل عملکرد  بدی بر جای نگذاشت و حضور بازیکنان جوان در بازی های اخیر از کارهای مثبت این سرمربی بود که این بازیکنان جوان می توانند در فصل آینده جواب اعتماد مربی را بدهند."
 
وی ادامه داد:" موضوع خصوصی سازی و تعویض مربی در میانه های فصل و همچنین مدیر عامل از مشکلات عمده پرسپولیس در این فصل بود و به همین دلیل پرسپولیسی ها با رسیدن به این مرحله کار بزرگی را انجام دادند."


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس بزرگترين سايت هواداران پرسپوليس نمايش هواداران پرسپوليس افتتاح هواداران پرسپوليس افتتاح سايت هواداران پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
کرج گراف1394/03/2520:10

سلام. طراحی نیاز ندارید؟ بنر - هدر - لوگو - آواتار - پوستر - کاور - والپیپر با قیمت بسیار مناسب و کم و همچنین با کیفیت بالا. تعرفه طراحی هار رو مشاهده کنید و مقایسه کنید. در ضمن کرج گراف همین امروز راه اندازی شده و کسی که اولین سفارش رو ثبت کنه هزینه سفارش نصف قیمت حساب میشه. پس هرچه سریعتر سفارش بدید تا اولین مشتری ما باشید. با تشکر

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش