تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
سوال پرسپولیسی ها از حاتمی؛ چرا روی مهاجم نفت خطا نکردی؟
Admin جمعه 10 اردیبهشت 1395 71 بازديد

 سوال پرسپولیسی ها از حاتمی؛ چرا روی مهاجم نفت خطا نکردی؟

پرسپولیس آنلاین: یکی از متهمان شکست پرسپولیس حالا پشیمان است که چرا مدافع نفت را با خطا متوقف نکرده است.

صحنه گل دوم نفت تهران در بازی دیروز انتقادات تندی را متوجه بابک حاتمی دفاع راست پرسپولیس کرده است و در همین زمینه پرسپولیسی ها نیز از بازیکن خود پرسیدند که چرا در آن صحنه روی مجتبی حق دوست مهاجم نفت خطا نکرده است؟

حاتمی قبل از آن صحنه اخطار گرفته و بازی بعدی را از دست داده بود لذا نیازی نبود احتیاط کند و از اخراج بترسد. ضمن آنکه حتی اگر محروم هم نبود در بازی بعدی با توجه به بازگشت رضائیان شانس بازی پیدا نمی کرد.

مربیان پرسپولیس بر این نظرند که اگر حاتمی در آن صحنه قبل از حضور مهاجم نفت در هجده قدم او را با خطا متوقف می کرد و اخراج می شد، حداقل تیم شان شانس تساوی و کسب یک امتیاز را داشت؛ تک امتیازی که پرسپولیس را به صدر جدول می برد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس بزرگترين سايت هواداران پرسپوليس نمايش هواداران پرسپوليس افتتاح هواداران پرسپوليس افتتاح سايت هواداران پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش