تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
نیلسون: قهر نکردم،چشمم عفونت داشت/ روی نیمکت علیه کسی صحبت نکردم
Admin دوشنبه 17 شهریور 1393 125 بازديد

نیلسون: قهر نکردم،چشمم عفونت داشت/ روی نیمکت علیه کسی صحبت نکردم

پرسپولیس آنلاین:  مشکلی برای بازی در این مسابقه ندارم، اما اینکه بازی کنم یا نه تصمیمی است که دایی می گیرد.

نيلسون كوريا دروازه بان پرسپولیس گفت: تعجب می کنم از اینکه یکسری مسائل در رسانه ها مطرح شده در حالی که من با مشکل عفونت چشم مواجه شده ام.

نیلسون در خصوص شایعات مطرح شده پیرامون قهرش از پرسپولیس مي گويد:«تعجب می کنم از اینکه یکسری مسائل در رسانه ها مطرح شده در حالی که من با مشکل عفونت چشم مواجه شده ام. روز قبل از بازی با تراکتورسازی چشمان به خاطر آلودگی هوای تهران عفونت کرد و این مساله روز شنبه شدیدتر شد به این خاطر از دایی اجازه گرفتم تا نزد پزشک متخصص بروم. خوشبختانه شرایطم امروز کمی بهتر شده و اگر این روند ادامه پیدا کند فردا مشکلی برای تمرین کردن نخواهم داشت در غیر این صورت از روز سه شنبه تمرینات خود را ادامه خواهم داد.

نیلسون در پاسخ به این سوال که آیا در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان به میدان خواهد رفت یا نه گفت: مشکلی برای بازی در این مسابقه ندارم، اما اینکه بازی کنم یا نه تصمیمی است که دایی می گیرد.

دروازه بان برزیلی همچنین راجع به صحبت هایی که روی نیمکت پرسپولیس در روز بازی با تراکتورسازی با محمد نوری داشت توضیح داد: نمی دانم چه برداشت هایی از آن صحنه شده است، اما طبیعی است که دو بازیکن روی نیمکت با هم درباره بازی صحبت کنند و فکر نمی کنم این چیز عجیبی باشد. شنیده ام گفته اند در خصوص شخص خاصی صحبت می کردم، اما این طور نیست و من با محمد فقط درباره بازی و اتفاقاتی که رخ می داد حرف می زدیم


برچسب ها :
پرسپولیس پرسپولیس آنلاین پرسپولیس انلاین
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
سبحان مرادی1393/06/1719:38

راستی داداش میشه بگی با چه رنامه ای بنر میسازی با تشکر

پاسخ : با برنامه فتوشاپ

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش