تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
جلسه هیات مدیره در حال برگزاری است/ همه در حالت استند بای
Admin چهارشنبه 19 شهریور 1393 145 بازديد

جلسه هیات مدیره در حال برگزاری است/ همه در حالت استند بای

پرسپولیس آنلاین:  در ساعت 8 صبح امروز که حميدرضا سياسي که ناگهان وارد ساختمان باشگاه پرسپوليس شد همه چيز عجيب و غريب به نظر مي رسيد.

سیاسی زودتر از علیرضا رحیمی در طبقه پنجم باشگاه حضور پیدا کرد تا نفر اول جلسه ای باشد که خواجه وند، رحیمی و کاظم پور هم به مرور به نفرات آن اضافه شدند. جلسه ای برای تصمیمات تازه در باشگاه پرسپولیس که همواره از تغییرات لطمه دیده است.

هنوز که بیش از 4 ساعت از زمان آغاز جلسه می گذرد کسی از حرف ها و اتفاقات رد و بدل شده در داخل جلسه مطلع نیست اما قرار است تغییراتی در این بین رخ بدهد. ظاهرا هدف اصلی هیات مدیره تغییر علیرضا رحیمی است که به او گفته شده استعفا بدهد به جز این بحث برکناری علی دایی و جانشینی حمید درخشان هم شنیده می شود که البته باتوجه به کارنامه نه چندان مناسب درخشان این مساله هنوز قطعی نیست. در حال حاضر و پس از موج خبری صبح امروز خبرنگاران مقابل باشگاه پرسپولیس تجمع کرده اند تا به منبع اصلی خبر دسترسی پیدا کنند اما کسی حق ورود به باشگاه را ندارد تا فعلا همه در حالت استند بای باقی بمانند.

گفته می شود تاییدیه تغییرات باشگاه پرسپولیس باید از وزارت ورزش برسد والا نفرات با همان شکل سابق به کار ادامه خواهند داد. نکته عجیب این است که این تغییر می تواند کاملا به سود علی دایی هم باشد چرا که او با شکست در بازی آخر می تواند ادعا کند شرایط کلی تیمش بهتر از همیشه بود و در پرسپولیس وقت کافی نداشت. به هر حال این را هم نباید فراموش کرد که دایی برای جامعه فوتبال و البته مطبوعات چهره مقبول تر به نسبت سیاسی و اعضای هیات مدیره است و قاعدتا در رویارویی می تواند برنده مطلق باشد. اگرچه او در بازی آخر مورد نارضایتی هواداران قرار گرفت. اما باید به این نکته توجه کرد که سرمربی بعدی هم ممکن است تغییری در اوضاع ندهد و آن وقت که کوه یخ دایی تازه از زیرآب بیرون می آید.


برچسب ها :
پرسپولیس آنلاین پرسپولیس پرسپولیس انلاین باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کلاپ پرسپولیسی ها تغییرات جدید در پرسپولیس رحیمی برکنار شد علی دایی بر کنار شد
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
سبحان مرادی1393/06/1915:59

سر کار گذاشتی تو فقط لو گوی سایتو گذاشتی نه بنر

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش