تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
نوری: رقبا به دنبال جذب بازیکن هستند و ما جا مانده‌ایم / بازیکنان در این مقطع به پول فکر نکنند
Admin سه شنبه 18 آذر 1393 66 بازديد

نوری: رقبا به دنبال جذب بازیکن هستند و ما جا مانده‌ایم / بازیکنان در این مقطع به پول فکر نکنند

پرسپولیس آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در شرایطی که رقبا در حال یارگیری هستند، باشگاه ما مدیرعامل ندارد.

 

 

 

کاپیتان پرسپولیس از اینکه تیمش در فصل نقل‌و‌انتقالات مدیرعامل ندارد حسابسی دلخور است و اعتقاد دارد مسئولان باشگاه پرسپولیس در این شرایط باید فکری اساسی به حال تیم کنند تا از رقبای خود جا نماند. محمد نوری  پاسخگوی سؤالات مختلف شد که مشروح آن در زیر می‌آید:

 

به نظر می‌آید اوضاع پرسپولیس تعریفی ندارد.

از بعد فنی شرایط تیم بد نیست و تمرینات روند خود را دنبال می‌کند. آماده‌ایم تا با یک بازی خوب مقابل فولاد به سه امتیاز این بازی که فوق‌العاده مهم است، دست پیدا کنیم.

 از قرار معلوم حذف از جام حذفی خیلی برای شما گران تمام شده است.

به هر حال ما برای جام حذفی خیلی انگیزه داشتیم و فکرش را نمی‌کردیم مقابل ذوب‌آهن تن به شکست دهیم. انصافاً بچه‌ها در این بازی با تمام وجودشان بازی کردند و اگر 10 نفره نمی‌شدیم امکان پیروزی‌مان خیلی زیاد بود. با این حال باید پذیرفت که باخت هم جزئی از فوتبال است و زندگی همچنان ادامه دارد.

در برنامه نود دوشنبه شب مشخص شد که ذوب‌آهن با توجه به بازی خوبش شایسته رفتن به فینال جام حذفی بوده است.

ذوب‌آهن تا زمانی که ما اخراجی نداده بودیم کار خاصی انجام نداد. زمانی آنها جسارت حمله کردن پیدا کردند که اومانیا اخراج شد. البته در اینکه این تیم در حال حاضر از باکیفیت‌ترین تیم‌های لیگ است شکی نیست اما ما هم شایسته رفتن به فینال بودیم و هیچکس نمی‌تواند منکر این قضیه شود.

 به نظر تو بهترین بازیکن نیم فصل مهدی طارمی بود؟

متأسفانه برنامه نود را ندیدم اما این حقیقت وجود دارد که هر موقع یک پرسپولیسی نامش در بین گزینه‌های برنامه نود باشد، قطعاً بیشترین رأی را می‌آورد. البته طارمی شایسته این انتخاب بود و انصافاً او در اولین سال حضورش در پرسپولیس توانست به عنوان یکی از بهترین بازیکنان این تیم و حتی لیگ انتخاب شود. امیدوارم طارمی بتواند این روند را ادامه دهد.

 

 زندانی شدن سیاسی بازیکنان پرسپولیس را نگران نکرده است؟

این اتفاق در این مقطع از فصل خیلی به تیم ضربه زده است. جدا از اینکه بازیکنان سخت نگران مسائل مالی خود هستند، مدیریت باشگاه نیز در حال حاضر باید به دنبال جذب بازیکن و تقویت تیم باشد تا از رقبا عقب نمانیم. مطمئن باشید در نیم‌ فصل دوم تیمی موفق خواهد بود که نیمکت قوی داشته و دست مربیانش باز باشد. ما در نیم فصل اول در چند بازی مهم با کمبود مهره مواجه بودیم و قطعاً اگر تیم تقویت نشود در نیم فصل دوم مخصوصاً لیگ قهرمانان آسیا به جایی نخواهیم رسید.

 وقتی مدیرعامل در زندان باشد چه کسی برای جذب بازیکن اقدام کند؟

به هر حال پرسپولیس یک باشگاه مردمی است و هواداران نگران آینده تیم هستند. با زندانی شدن مدیرعامل نباید همه چیز در باشگاه متوقف شود. در هر صورت باشگاه هیئت‌مدیره دارد و در این شرایط حساس آنها باید اوضاع را سر‌و‌سامان دهند.

 بازیکنان بیشتر نگران حقوق‌های هفتگی خود هستند؟

سیاسی یک کار خوب در باشگاه پرسپولیس انجام داد و آن هم پرداخت دستمزد بازیکنان در هفته بود. او پیش از این قول داده بود حتی بعد از رفتنش پرداخت‌های هفتگی بازیکنان انجام خواهد شد و فکر نمی‌کنم مشکلی بابت این قضیه باشد. در شرایط فعلی هم بازیکنان نباید به پول فکر کنند و تمام تمرکزشان باید روی بازی با فولاد باشد. سه امتیاز این بازی می‌تواند ما را به کورس قهرمانی برساند و برعکس این قضیه هم می‌تواند اتفاق بیفتد. پس باید خیلی حواس‌مان جمع باشد که اشتباه نکنیم.

 هنوز هم به قهرمانی در لیگ امیدوارید؟

همه چیز به خودمان بستگی دارد. دو پیروزی پی‌در‌پی می‌تواند ما را در کورس قرار دهد، چرا که فاصله تیم‌ها نزدیک است و 14 بازی دیگر در پیش است. تأکید می‌کنم برای قهرمان شدن تیم نیاز به تقویت دارد و هم‌اکنون رقبای ما بیکار نیستند و سخت به دنبال جذب بازیکن هستند و ما جا مانده‌ایم.


برچسب ها :
پرسپوليس آنلاين پرسپوليس رسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس قرارداد پرسپوليس با بيک زاده امضاء قرار داد داخلي بيک زاده با پرسپوليس قوچان نژاد در پرسپوليس قوچان نژاد با پرسپوليس قرارداد بست قراردادقوچان نژاد با پرسپوليس قوچان نژاد پرسپوليسي شد
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش