تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
سوشا: مصدومیت نیلسون خوشحالم نکرد
Admin پنجشنبه 20 آذر 1393 78 بازديد

پرسپولیس آنلاین: بعد از آن دعواهای برادرانه اول فصل، قرار را بر این گذاشتند که بازی های حذفی مال سوشا مکانی باشد و نیلسون هم دروازه بان پرسپولیس در بازی های لیگ. حالا اما به قول فوتبالی ها سوشا کار را گرفته و در بازی با فولاد هم قرار است او را درون دروازه ببینیم. 

اتفاقی که به خاطر اشتباه دروازه بان برزیلی در بازی قبلی برابر نفت رخ داده و خود پرسپولیسی ها اصرار دارند آن را به مصدومیت دست نیلسون ربط بدهند. هر چند سوشا مکانی فیکس شدنش در این بازی لیگ برتری را حاصل عملکرد خوب خودش می داند و می گوید که برای بازی کردن، منتظر مصدومیت رقیب نبوده است: 

«واضح است که سرمربی تصمیم می گیرد کدام دروازه بان بازی کند و دلیل انتخاب من را هم خود آقای درخشان بهتر می داند اما من الان در بهترین شرایط بدنی و روحی هستم و برای فیکس شدن خیلی تلاش کرده ام. به همین خاطر حضورم در بازی امروز را به مصدومیت نیلسون مربوط نمی دانم و اصلا هم از این اتفاق خوشحال نیستم.»

 در ادامه، سوشا با این صحبت ها به استقبال بازی با فولاد می رود: «فولادی که من می شناسم راحت امتیاز از دست نمی دهد اما ما هم تسلیم نمی شویم و برای گرفتن سه امتیاز این بازی با تمام توان مان می جنگیم.»


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس اخبار جديد تيم پرسپوليس شهرخبر ارتش سرخ تيفوسي هاي پرسپوليس پرسپوليس تهران
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش