تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
حقيقي و ستاره اي که نشد / پديده شانديز به خانه برگشت!
Admin یکشنبه 07 دی 1393 80 بازديد

حقيقي و ستاره اي که نشد / پديده شانديز به خانه برگشت!

پرسپولیس آنلاین: اولین بار بعد از دعوت به تیم ملی نامش بر سر زبان ها افتاد و تابوی دعوت بازیکنی گمنام توسط کارلوس کی روش شکسته شد.

حقیقی شاندیز؛ بازیکنی که توجه همه رسانه ها را ناگهان به خود جلب کرد و کمی بعدتر بر سر حضورش در تیم های تهرانی دعوا شد و نهایتا با اعلام اینکه قلبا پرسپولیسی است به این تیم پیوست. جنگ و جدل محمد رویانیان با مسوولان فجرسپاسی برای حضور این بازیکن در تهران که هر روز رقم جدیدی برای صدور رضایتنامه اش اعلام می شد به تیتر هر روزه رسانه ها بدل شد و در نهایت محمد رویانیان با پرداخت مبلغ نزدیک به یک میلیارد تومان برای رضایتنامه اش او را به پرسپولیس آورد.

روزهای اول حضور حقیقی در این تیم البته با درخشش این بازیکن درست در نقطه ای از زمین که این تیم سال ها در آن فقیر شده بود همراه بود و او توانست با پوشاندن این نقطه ضعف تیمش را برای رسیدن به پله های بالای جدول کمک کند.

او فصل دوم را در شرایطی آغاز کرد که به نظر می رسید سال خوب در انتظار او و پرسپولیس باشد اما او زیر نظر علی دایی دوران خوشی نداشت و با وجود حضور در فهرست نهایی تیم ملی در جام جهانی در جلب نظر هواداران چندان موفق نبود. اما سال بد، سال بعد بود؛ زمانی که نیمکت نشینی ها از راه رسید و درگیری های گاه و بیگاه با هم تیمی و کادرفنی و در ادامه مشکلات مالی با مسوولان باشگاه جوان سر به زیر سابق شاندیزی را تبدیل به عصیانگری کرد که حتی شایعه مذاکره جدی اش با استقلال هم شنیده شد.

او در چند هفته گذشته مدام به دنبال دریافت مطالباتش از پرسپولیس بود و در حالی که عنوان می کرد با حل مسائل مالی و مالیاتی اش به همکاری اش با این تیم ادامه خواهد داد ناچار به فسخ قرارداد و حضور در تیم شهرش پدیده مشهد شد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس اخبار جديد تيم پرسپوليس شهرخبر ارتش سرخ تيفوسي هاي پرسپوليس پرسپوليس تهران
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش