تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
محمدزاده: رای پرونده درخشان و سعداوی تا پایان هفته صادر می‌شود
Admin یکشنبه 07 دی 1393 108 بازديد

محمدزاده: رای پرونده درخشان و سعداوی تا پایان هفته صادر می‌شود

پرسپولیس آنلاین: رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: رای پرونده درخشان و سعداوی احتمالا تا پایان هفته صادر خواهد شد.

لی‌اکبر محمدزاده  در خصوص اینکه برخی بازیکنان در نیم فصل توسط دلالانی جابه‌جا می‌شوند که مجوز رسمی ندارند تصریح کرد: بازیکنان صرفا با ایجنت‌های رسمی فیفا و کسانی که از ایران مجوز گرفته‌اند اجازه فعالیت دارند. در دو سال گذشته حراست فدراسیون فوتبال اعلام کرد که افراد معدودی برای دریافت این مجوز اقدام کرده‌اند و ایجنت‌های رسمی زیاد نیستند.

وی در مورد اینکه آیا برخوردی با افراد خاطی صورت خواهد گرفت خاطرنشان کرد: اگر افرادی که مجوز رسمی ندارند در فصل نقل و انتقالات فعالیت داشته باشند با برخورد کمیته اخلاق روبرو خواهند شد. ما این مسائل را پیگیری می‌کنیم اما اگر شما و یا هر یک از مردم نسبت به این مسائل آگاهی دارند می‌توانند از طریق آدرس الکترونیکی mohammadzadeh15@gmail.com این موارد را با ما در میان بگذارند.

رئیس کمیته اخلاق در خصوص پرونده حمید درخشان و نعیم سعداوی اظهار داشت: احتمالا امروز این موضوع در کمیته تحقیقی مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا پس از آن به دیوان حکمیت برود و تا پایان هفته احتمالا رای این پرونده صادر شود.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس اخبار جديد تيم پرسپوليس شهرخبر ارتش سرخ تيفوسي هاي پرسپوليس پرسپوليس تهران
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش