تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
مدیربرنامه های نیلسون: اگر به توافق نرسیم، نیلسون از پرسپولیس شکایت می کند
Admin چهارشنبه 24 دی 1393 81 بازديد

مدیربرنامه های نیلسون: اگر به توافق نرسیم، نیلسون از پرسپولیس شکایت می کند

پرسپولیس آنلاین: مدیربرنامه های دروازه بان پیشین پرسپولیس گفت:بعد از اینکه متوجه شدم باشگاه با من همکاری نمی کند به نیلسون اعلام کردم که دیگر این کار از دست من خارج است.

بیات، مدیربرنامه های نیلسون کوریا، دروازه بان پیشین پرسپولیس در رابطه با آخرین وضعیت مذاکره با باشگاه پرسپولیس در خصوص فسخ قرارداد اظهار داشت: تا قبل از آمدن نیلسون من 10 روز پیگیر وضعیت این بازیکن بودم که تا بتوانم با باشگاه پرسپولیس به توافق برسم و دوستانه نیلسون از باشگاه پرسپولیس جدا شود.

وی ادامه داد: بعد از اینکه متوجه شدم باشگاه با من همکاری نمی کند به نیلسون اعلام کردم که دیگر این کار از دست من خارج است و خودش بیاید و کارش را انجام دهد. این بازیکن نیز به همین دلیل به ایران آمد و چند روز با من و چند روز هم با یکی دیگر از کسانی که پیگیر کارش بود، به باشگاه رفت اما به هیچ توافقی نرسید.

مدیربرنامه های نیلسون در پاسخ به این سوال که آیا نیلسون ایران را ترک کرده، تصریح کرد: بله، نیلسون دیشب هتل را تحویل داد و ایران را به مقصد پرتغال ترک کرد.

بیات در خصوص اظهارات سخنگوی پرسپولیس درباره اینکه به توافقاتی برای فسخ قرارداد نیلسون رسیدند و قرار بود امروز نیلسون به باشگاه برود، گفت: بله، ما دیروز جلسه ای 20 دقیقه ای با باشگاه برگزار کردیم اما در این جلسه بازهم به هیچ توافقی نرسیدیم. در اصل باید بگویم ما با باشگاه یک اختلاف حساب جزیی داریم که به این دلیل فسخ قرارداد نیلسون اینقدر طول کشیده است. در هر صورت من امروز هم قرار است به جای نیلسون به باشگاه بروم تا تکلیف نیلسون مشخص شود.

وی در پایان افزود: اگر باشگاه با نیلسون توافق کند که امروز قراردادش رسما فسخ می شود اما در غیر اینصورت نیلسون از راه قانونی پیگیر مطالباتش خواهد بود.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
Mirodl1393/10/2417:47

به آپدیت ترین سایت دانلود بیاید و لذت ببرید
هیچوقت پشیمان نمیشوید
بزودی با امکانات بسیار
منتظر شما هستیم
میرو دانلود
Mirodl.rzb.ir

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش