تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
اومانیا: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد
Admin چهارشنبه 24 دی 1393 132 بازديد

اومانیا: پرسپولیس نیاز به آرامش دارد

پرسپولیس آنلاین: مایکل اومانیا که همراه سرخپوشان به کشور امارات سفر کرده گفت: «تصور می کنم هر باشگاهی نیاز به تغییر محیط تمرین خود دارد تا بازیکنان با تمرکز بیشتری به تمرین بپردازند. این جابه جایی ها در نهایت به سود پرسپولیس خواهد بود.» 

این بازیکن کاستاریکایی اضافه کرد:«ما در 17 بازی ابتدای فصل نتوانستیم شرایط ایده آلی داشته باشیم. اتفاقات زیادی برای تیم مان رخ داد و همین مسائل، پرسپولیس را از رده های بالایی جدول رده بندی دور کرد. ما نیاز به آرامش داریم و با بدنسازی بهتر و تمرینات بیشتر می توانیم به آینده امیدوار باشیم.» 

اومانیا که یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در فاز تدافعی بود، در نهایت گفت: «در حقیقت ما به امارات سفر کرده ایم تا خود را برای انجام بازی های سخت تر و میدان های بزرگتر آماده کنیم. اینجا چنین امکانی وجود دارد که توانایی های مان را افزایش دهیم و با تمرکز بیشتری کارمان را دنبال کنیم. من فکر می کنم با تیم جوان و بازیکنان باتجربه ای که داریم، پتانسیل پرسپولیس آزاد شده و در ادامه بازی ها بهتر عمل کنیم.»


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترین سایت پرسپولیس نمایش پرسپولیس افتتاح پرسپولیس افتتاح سایت پرسپولیس دانلود مستقیم با پرسپولیس فیلترشکن پرسپولیس افتتاح انجمن پرسپولیس افتتاح تالار گفتمان پرسپولیس افتتاح وبلاگ پرسپولیس دانلود نرم
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش