تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
خوردبین: بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی با بنیادکار خیلی خوب بودند
Admin جمعه 26 دی 1393 96 بازديد

خوردبین: بازیکنان جدید پرسپولیس در بازی با بنیادکار خیلی خوب بودند

پرسپولیس آنلاین: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان جدید پرسپولیس در دیدار مقابل بنیادکار عملکرد خیلی خوبی داشتند و به نوعی جواب دادند.

محمود خوردبین، در خصوص اردوی پرسپولیس در منطقه راس‌ الخیمه امارات گفت: خوشبختانه اردوی خوبی برگزار کردیم و همه چیز اینجا در بهترین شرایط قرار دارد.

وی درباره اینکه گفته‌ می‌شود علی اکبر طاهری مسئول تام‌الاختیار باشگاه پرسپولیس به اردوی این تیم در راس‌الخیمه اضافه شده اظهار داشت: هنوز و تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم طاهری به ما اضافه نشده است.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل بنیادکار خاطرنشان کرد: بازی خیلی خوبی بود و با اینکه بازیکنان خسته بودند و در دوران آمادگی هستیم موفق شدیم بنیادکار که از تیم‌های خوب آسیا است را شکست دهیم. البته بازیکنان جدید پرسپولیس در این بازی خیلی خوب کار کردند و به نوعی جواب دادند. تادو در این بازی خیلی خوب بود و خالقی‌فر هم عالی بازی کرد.

وی درباره دیدار فردای پرسپولیس مقابل راس‌الخیمه تصریح کرد: این تیم از تیم‌های لیگ یکی امارات است که با توجه به شرایط خوبی که دارد حتما امسال وارد سوپرلیگ امارات خواهد شد اما چیز خاصی از آنها نمی‌دانیم و فردا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

خوردبین با بیان اینکه پرسپولیسی‌ها یکشنبه شب به تهران بازخواهند گشت در مورد تاثیر اردوی پرسپولیس در امارات گفت: مطمئنا تاثیر این اردو را در آینده خواهید دید.


برچسب ها :
بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش