تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
خواجه وند: بعید می دانم کادرفنی به طارمی اجازه بدهد برود / برای ما نیمکت نشینی بازیکن فلسطینی مهم نی
Admin جمعه 26 دی 1393 70 بازديد

خواجه وند: بعید می دانم کادرفنی به طارمی اجازه بدهد برود / برای ما نیمکت نشینی بازیکن فلسطینی مهم نی

پرسپولیس آنلاین: سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت:بعید می دانم کادرفنی به طارمی اجازه بدهد که به تیم دیگری برود.

مهدی خواجه وند در گفت و گویی در رابطه با انتشار خبری مبنی بر پیشنهاد القادسیه کویت به طارمی اظهار داشت: هیچ نامه یا درخواستی تا پایان وقت اداری روز گذشته در این باره به دست ما نرسیده بود و نمی دانم که این پیشنهاد واقعیت دارد یا خیر. من این مساله را پیگیری می کنم.

وی افزود: اگر هم پیشنهادی در کار باشد با کادرفنی آنرا در میان می گذاریم و بعد از نظر کادرفنی مدیریت است که تصمیم گیری می کند. البته بعید می دانم در شرایط فعلی که نقل و انتقالات بازیکنان داخلی ما بسته شده است، کادرفنی و همچنین باشگاه چنین اجازه ای به طارمی بدهند که به تیم دیگری برود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص جذب بازیکنان خارجی تصریح کرد: چند بازیکن خارجی که کادرفنی آنها را زیر نظر داشته، برای اضافه شدن به تمرینات پرسپولیس بعد از اردوی تیم در امارات به تهران می آیند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی براینکه بازیکن فلسطینی مدنظر درخشان در تیم ملی این کشور نیمکت نشین است و فلسطین نیز نتایج خوبی کسب نکرده، گفت: برای ما مهم نظر کادرفنی است. قطعا درباره این بازیکن قبلا تحقیقاتی شده است.

خواجه وند در پایان درباره وضعیت پرسپولیسی ها در راس الخیمه گفت: تیم شرایط خوبی دارد و تمام امکانات فراهم است. طاهری نیز به امارات سفر کرده تا اگر مشکلی وجود دارد، آنها را رفع کند.


برچسب ها :
بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش