تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
طارمی: روز اول هم گفتم هر چه باشگاه بگوید
Admin دوشنبه 29 دی 1393 84 بازديد

طارمی: روز اول هم گفتم هر چه باشگاه بگوید

پرسپولیس آنلاین: مهدي طارمي درباره انتقالش به القادسيه کويت گفت: روز اول که اين پيشنهاد مطرح شد اعلام کردم تصميم گيرنده باشگاه است و من تمرکزم روي پرسپوليس و بازيهاي پيش رو است.

مهاجم جوان پرسپولیس در گفت و گویی در مورد وضعیت فعلی خودش اظهار داشت:خدا را شکر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و من هم شرایط مناسبی دارم.امیداورم در نیم فصل دوم بتوانیم هواداران را راضی نماییم.

وی در خصوص اینکه درخشان اعلام کرده طارمی باید صبر کند و به یک تیم بهتر از القادسیه برود تصریح کرد:درخشان خودش سالها در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده و تجربه بازی در خارج از کشور و تیم های عربی را دارد و قطعا خیر و صلاح مرا می خواهد و چیزهایی می بیند که من نمیبینم .من هم روز اول گفته بودم تصمیم گیرنده کادر فنی و مدیران باشگاه هستند و هر تصمیمی بگیرند می پذیرم.

او ادامه داد:پرسپولیس نیم فصل حساسی در لیگ برتر دارد و دو هفته دیگر کارمان شروع می شود.لیگ قهرمانان آسیا را هم داریم و اصول حرفه ای ایجاب می کند من به تیم خودم و بازی های مهم پیش رو فکر کنم. موارد خارج از این چارچوب را مدیر برنامه ام و باشگاه بررسی می کنند و ربطی به من ندارد.

طارمی در خصوص بازیکنان جدید پرسپولیس و بازی های تدارکاتی در امارات هم گفت:بازیهای دوستانه به هماهنگی نفرات جدید و قدیم کمک می کند و فکر کنم یکی دو بازی دوستانه دیگر هم تا شروع نیم فصل دوم انجام دهیم که به هماهنگی بیشتر ما منجر می شود.نفرات جدید هم می توانند به تیم کمک کنند.

او درباره اخباری که در مورد حواشی پرسپولیس در امارات و درگیری پیام صادقیان با درخشان شنیده می شداظهار داشت:من حاشیه ای ندیدم.اینقدر تمرینات سخت و فشرده بود که مجالی برای پرداختن به حواشی نبود.پیام با وجود بیماری در تمرینات فعال بود و من چیزهایی که گفته می شود را اصلا ندیدم.مطمین هستم نیم فصل دوم پیام درخشش خوبی خواهد داشت و به همه نشان می دهد بی دلیل ستاره نشده است.

طارمی در خصوص عملکرد تیم ملی هم گفت:خدا را شکر تا اینجا خوب نتیجه گرفته ایم.تیم کشورمان انشاالله به آنچه لیاقتش را دارد می رسد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش