تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
نوری: حرف خاصی درباره تیم ملی ندارم/ پرسپولیس همیشه باید در بهترین مناطق اردو بزند
Admin سه شنبه 30 دی 1393 124 بازديد

نوری: حرف خاصی درباره تیم ملی ندارم/ پرسپولیس همیشه باید در بهترین مناطق اردو بزند

پرسپولیس آنلاین: کاپیتان تیم پرسپولیس گفت:با توجه به اینکه در آسیا بازی داریم باید در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشیم.

محمد نوری در گفت و گویی درباره اردوی سرخپوشان در امارات عنوان کرد:اردوی خوب و مفیدی را سپری کردیم چون تمرینات طبق برنامه و خواسته کادر فنی پیش رفت.دو دیدار تدارکاتی هم  برگزار کردیم.دیدار مقابل بنیادکار محک خوبی برای پرسپولیس بود.آنها سه،چهار ملی پوش خود را نداشتند و دو بازیکن ما هم نبودند.پیروزی 3 بر یک مقابل بنیادکار برای بازیکنان ما امیدوارکننده بود که در آسیا هم می توانند نتایج خوبی بگیرند.البته راس الخیمه تیم چندان قدرتمندی نبود و این مسابقه برای هماهنگی بیشتر به ما کمک زیادی کرد.


وی درباره انتقاداتی که از محل اسکان سرخپوشان مطرح شده بودگفت:راس الخیمه در امارات شهر چندان مطرحی نیست.به نظر من تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید همیشه در بهترین مناطق اردو بزند.

کاپیتان پرسپولیس درباره اینکه چه نظری درباره حضور بازیکن برزیلی جدید مدنظر باشگاه دارد و اینکه گفته می شود پست این بازیکن با پست او یکی است اظهار داشت:من از پست این بازیکن اطلاعی ندارم.به هر حال این نظر کادر فنی است که باید به آن احترام گذاشت.با توجه به اینکه در آسیا بازی داریم باید در هر پست چند بازیکن خوب داشته باشیم.

وی درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس در امارات بیان داشت:این بازیکنان به تازگی کارشان را شروع کرده اند و نباید تحت فشار قرار بگیرند.آنها قطعا نیاز به زمان دارند که با تیم هماهنگ شوند و با افکار تاکتیکی درخشان آشنا شوند.بازی در تیم بزرگی مثل پرسپولیس سخت و دشوار است و بازیکنان بزرگ تر تیم وظیفه دارند به نفرات جدید کمک کنند تا هر چه سریعتر به هماهنگی مطلوب با تیم برسند.

نوری درباره عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا گفت:من دراین باره حرف خاصی ندارم و فقط برای تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم.اینکه در یک چهارم پایانی با ژاپن روبرو نمی شویم فرصت خوبی است که تا فینال بالا برویم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش