تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
تست پزشکی فرناندو و سلام‌اف به پنجشنبه یا جمعه موکول شد
Admin چهارشنبه 01 بهمن 1393 71 بازديد

تست پزشکی فرناندو و سلام‌اف به پنجشنبه یا جمعه موکول شد

پرسپولیس آنلاین: با توجه به تغییر و تحولات در کیمته پزشکی فدراسیون فوتبال، انجام تست پزشکی برای فرناندو گابریل و شوکت سلام اف به روزهای آینده موکول شد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، در جریان پیگیری‌های پزشک تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام تست پزشکی دو بازیکن خارجی، از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال اعلام شد با توجه به تغییر و تحولاتی که جریان دارد، این کار در سریعترین زمان ممکن، طی روزهای پنجشنبه یا جمعه انجام خواهد شد.

کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال چندی پیش با کنار رفتن دکتر هاشمیان، دکتر خانلری را که سال‌ها در سمت پزشک تیم ملی فوتبال ایران فعالیت می‌کرد، به عنوان سرپرست در رأس کار دید و در حال حاضر با توجه به حضور وی در استرالیا، برای همراهی تیم ملی کشورمان، دکتر سیف پیگیر مسوولیت‌ها خواهد بود.

گفتنی است؛ تست پزشکی بازیکنان خارجی که از الزامات عقد قرارداد با این گروه از بازیکنان است، حتما باید زیر نظر شرکت‌ها و کلینیک‌های معتمد و طرف قرارداد با کمیته پزشکی فدراسیون صورت بگیرد که با تغییرات در رأس این کمیته در حال تغییر است.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش