تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
ماهيني : ترجيح مي دهم در دفاع راست بازي كنم تا هافبك راست
Admin یکشنبه 02 شهریور 1393 121 بازديد

ماهيني : ترجيح مي دهم در دفاع راست بازي كنم تا هافبك راست

پرسپولیس آنلاین: مدیر عامل باشگاه ذوب آهن مدعی شده که حسین ماهینی 57 میلیون تومان پول داده و کارت معافیت پزشکی گرفته  است.

به همین دلیل هم هست که به حضور او در ترکیب پرسپولیس معترض شده و به کمیته انضباطی شکایت کرده. این اتفاق بهانه ای شد برای گفتگوی تازه اي با مدافع راست پرسپولیس که البته این روزها بیشتر در نقش هافبک راست توپ می زند.

*حتما حرف های سعید آذری را در روزنامه ها یا سایت ها خوانده اید!
نه الان از زبان شما می شنوم. او با این حرف هم به سازمان نظام وظیفه توهین کرده و هم من. اما من اهل بی ادبی خصوصا در رفتار با بزرگ تر خود نیستم. شاید این شکایت به این خاطر بوده که من قبلا از باشگاه ذوب آهن به دلیل عدم دریافت مطالبات خود شکایت کرده ام. اشکالی ندارد. گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد و من ترجیح می دهم از طریق قانون پیگیر حق و حقوق و هم چنین بی احترامی هایی که می شود، باشم.

*این روزها به عنوان هافبک راست بازی می کنی. در این پست می مانی؟
به خاطر کمبود مهره و صلاحدید سرمربی تیم است. اما پست اصلی من مدافع راست است و ترجیح می دهم به این پست بازگردم.

*بعید به نظر می رسد این پرسپولیس مدعی قهرمانی باشد. این را قبول دارید؟
واقعیت این است تیم هم در بعد مالی و هم در بعد فنی با مشکل مواجه است. به طور مثال من 50 درصد از قرارداد فصل گذشته را نگرفته ام و برای این فصل هم 400 میلیون تومان به پرسپولیس تخفیف دادم اما دریغ از یک ریال پول. علیرضا رحیمی تنهاست. اسپانسرها و اعضای هیات مدیره باید به او کمک کنند.دست علی دایی هم خالی است. ما این فصل سید جلال حسینی، محمد رضا خلعتبری، مهرداد پولادی، سید صالحی، محسن مسلمان و... را از دست داده ایم. شما بهتر از من می دانید هر یکی از این مهره ها برای خود وزنه ای بودند. باید به این ها محرومیت پیام صادقیان را اضافه کنید و تازه رضا نوروزی را از این هفته در اختیار نخواهیم داشت!

*یعنی مهره هایی که سرمربی تیم بخدمت گرفته در حد و اندازه های بازیکنانی که جدا شده اند نیستند!
نه اصلا منظورم چنین حرفی نبوده، بازیکنان جدیدی که به ترکیب تیم اضافه شدند بازیکنان خوبی هستند اما نیاز به زمان دارند تا در ترکیب تیم جا بیافتند. تیم ما در آینده بهتر خواهد شد. قطعا هم نیت ما قهرمانی خواهد بود.

*فدراسیون فوتبال قرارداد کروش را تمدید کرده، آیا این تصمیم خوبی بوده؟
من بازیکن تیم ملی هستم و نباید در این باره اظهار نظر کنم اما به عنوان یک ایرانی از این اتفاق خوشحال هستم چون کروش از فوتبال ایران شناخت پیدا کرده و از همه مهمتر مربی بزرگی است.

*به عنوان بازیکنی که در بیشتر زمان حضور کروش در ایران در اردوی تیم ملی بودی، آیا افکار سرمربی تیم ملی تدافعی است؟
نه. اصلا اینطور نیست. اگر منظور نمایش هایی که تیم ملی در جام جهانی داشت باید بگویم در در جام جهانی بضاعت ما همانی بود که دیدید  و شیوه ای که بازی کردیم بهترین بود. ما در برابر نیجریه و آرژانتین مجبور به دفاع کردن بودیم. در بازی با بوسنی هم به لحاظ بدنی کم آوردیم. البته در این بازی برای رسیدن به پیروزی تلاش کردیم اما اتفاقات بازی به سود ما رقم نخورد.به اعتقاد من کروش اصلا افکار تدافعی ندارد و برای حمله نیز برنامه دارد. اما مهم بضاعت موجود و قابلیت حریف است.


برچسب ها :
پرسپولیس پرسولیس آنلاین پرسپولیس انلاین اخبار جدید تیم پرسپولیس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش