تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
عبدی به یک شرط به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد
Admin چهارشنبه 01 بهمن 1393 70 بازديد

عبدی به یک شرط به تمرینات پرسپولیس برمی‌گردد

پرسپولیس آنلاین: مربی پرسپولیس تصمیم خود را برای جدایی از کادر فنی پرسپولیس گرفته و تنها در یک صورت حاضر به همکاری دوباره با حمید درخشان خواهد شد.

حسین عبدی به این نتیجه رسیده که مسئولیت‌هایش در کادر فنی این تیم به حداقل رسیده تا جایی که درخشان در جذب بازیکن هم با وی مشورت نمی‌کند. این در حالی است که طراحی تمرینات سرخپوشان را هم بر عهده درخشان است و در این شرایط عبدی دلیلی برای ماندن در کادر فنی نمی‌بیند.

در آخرین صحبت‌هایی که عبدی با مسئولان باشگاه پرسپولیس داشته، اعلام کرده فقط در صورت داشتن اختیارات بیشتر حاضر به ادامه همکاری با درخشان خواهد بود در غیر این صورت ترجیح می‌دهد فقط مدیریت تیم‌های پایه را در باشگاه پرسپولیس داشته باشد.

باید دید درخشان حاضر می‌شود با خواسته‌های عبدی موافقت کند یا نه و این در حالی است که سرمربی پرسپولیس اعلام کرده اجباری برای ماندن عبدی در پرسپولیس نیست.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش