تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
باقری: به دعوت خداداد به درفشی فر رفتم / علاقه قلبی زیادی به بهزادی دارم
Admin پنجشنبه 02 بهمن 1393 127 بازديد

باقری: به دعوت خداداد به درفشی فر رفتم / علاقه قلبی زیادی به بهزادی دارم

پرسپولیس آنلاین: علاقه قلبی زیادی به او دارم و هواداران نیز به دلایل فوتبالی و غیر فوتبالی بهزادی را خیلی دوست دارند بنابراین قطعا به عیادت وی خواهم رفت.

کريم باقري پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت:بهزادی خارج از فوتبال هم فردی شریف و وارسته است.

کریم باقری که برای دیدن دیدار دوستانه پرسپولیس و شهرداری تبریز در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرده بود، درباره مسائلی که درباره حضور مداوم در تمرینات این تیم مطرح شده، اظهار داشت: خداداد عزیزی با من تماس گرفت و خواست برای دیدن بازی به درفشی فر بیایم که من هم این کار را انجام دادم.

وی درباره اینکه گفته می شود قرار است در تیم پرسپولیس جانشین حسین عبدی شود گفت:این بحث به هیچ وجه صحت ندارد

باقری درباره اینکه آیا به عیادت همایون بهزادی خواهد رفت یا نه ، گفت: من وظیفه خود می دانم که به عیادت بهزادی بروم چون ایشان از بزرگان تاریخ فوتبال ملی و باشگاه پرسپولیس است.بهزادی خارج از فوتبال هم فردی شریف و وارسته است که علاقه قلبی زیادی به او دارم و هواداران نیز به دلایل فوتبالی و غیر فوتبالی بهزادی را خیلی دوست دارند بنابراین قطعا به عیادت وی خواهم رفت.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش