تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
فرناندو گابریل رسما پرسپولیسی شد + عکس
Admin چهارشنبه 08 بهمن 1393 141 بازديد

فرناندو گابریل رسما پرسپولیسی شد + عکس

پرسپولیس آنلاین: فرناندو گابریل بازیکن برزیلی که در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کرده بود، امروز پس از چند دور مذاکره با باشگاه، به توافق رسید و قرارداد خود را به مدت یک فصل و نیم منعقد کرد.

 فرناندو گابریل که سابقه بازی در سریA  فوتبال برزیل را دارد، پس از موفقیت در تست‌های پزشکی، حرکتی و فنی، مذاکرات خود با باشگاه پرسپولیس را به منظور انعقاد قرارداد آغاز کرد که این مذاکرات صبح و عصر امروز با پیگیری جدی علی اکبر طاهری به سرانجام رسید و قرارداد همکاری بین دو طرف منعقد شد. این قرارداد تا پایان فصل آینده اعتبار دارد.
 
 نایب رئیس هیأت مدیره و مسوول اجرایی باشگاه پرسپولیس در گفتگوی کوتاهی با سایت باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این انتقال گفت: در راستای افزایش نقاط قوت تیم فوتبال پرسپولیس و بعد از اینکه کادر فنی نظر مثبت خود را در رابطه با جذب این بازیکن اعلام کرد، باشگاه به سرعت وارد عمل شد و خوشبختانه در حداقل زمان ممکن به توافق رسیدیم و نسبت به انعقاد قرارداد اقدام کردیم.
 
امیدوارم جذب این بازیکن در کنار سایر اقدامات صورت گرفته، به تیم فوتبال پرسپولیس کمک کند تا با همت و کوشش بازیکنان، تدبیر و درایت کادر فنی و یاری خداوند شاهد موفقیت‌های تیم و شادی هواداران باشیم که این مساله در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش