تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
پشت پرده اتفاقات عجیب در پرسپولیس! از دعوا تا تهدید به پاره کردن عکس قهرمانی
Admin جمعه 10 بهمن 1393 79 بازديد

پشت پرده اتفاقات عجیب در پرسپولیس! از دعوا تا تهدید به پاره کردن عکس قهرمانی

پرسپولیس آنلاین: این روزها کانون اتفاقات عجیب و غریب است که از کنار هم قرار دادن آن نمی توان اخبار خوبی را پیش بینی کرد. اتفاقات عجیبی که بعضا وقوع آن اصلا جالب نیست. یکی از این اتفاقات درگیری بود که حوالی ظهر چهارشنبه در دفتر باشگاه پرسپولیس رخ داد که طی آن کادر تیم های پایه پرسپولیس برای دریافت مطالبات خود به باشگاه می روند و در ادامه حضور آنها در دفتر باشگاه تنش زا می شود.
اتفاق کمی عجیب بود، اما به نظر می رسد برخی جریانات پشت پرده این مساله را به صورت کاملا حساب شده رهبری می کنند. در واقع پازلی که از اتفاقات اخیر به وجود آمده است، این مساله را به ذهن ها متبادر می کند.
 
چند روز پیش با وجود برخی تلاش ها برای رسانه ای نشدن نشست ویژه پیشکسوتان پرسپولیس بر سر موضوع  واگذاری درصدی از سهام باشگاه، خیلی زود این مساله به گوش رسانه ها رسید تا اخبار این جلسه به بیرون منتقل شود. جلسه ای که در آن گویا برای خرید سهام مربوط به پیشکسوتان قرار و مدارهایی گذاشته می شود.
 
شنیده شده است که در همان اثنا بوده که قرار و مدارها بین مربیان تیم های پایه پرسپولیس گذاشته می شود تا روز چهارشنبه برای صحبت در مورد مطالبات شان راهی دفتر باشگاه شوند، در حالی که پس از وقوع اتفاق ظهر چهارشنبه در دفتر باشگاه پرسپولیس، این شبهه ایجاد شد که ممکن است توالی این دو حادثه اتفاقی نباشد.
 
اما حاضران در باشگاه از این اتفاقی که در باشگاه رخ داده است این گونه روایت می کنند که تعدادی از پیشکسوتان که اتفاقا به عنوان مربی و کادر فنی در تیم های پایه پرسپولیس فعالیت دارند، روز چهارشنبه در حالی برای صحبت در خصوص وصول مطالبات خود راهی باشگاه می شوند که در زمان برگزاری این نشست علی اکبر طاهری به عنوان مسئول این روزهای باشگاه پرسپولیس در دفتر باشگاه حضور نداشته است و جلسه پیشکسوتان در حضور آنها با مصطفی قنبرپور، مشاور وی به صورت مسالمت آمیز برگزار می شود و طاهری نیز پس از مدتی به باشگاه می آید و سپس باشگاه را دوباره ترک می کند، این در حالی است که به این طلبکاران پرسپولیس از سوی باشگاه اعلام می شود در هفته آتی پس از تامین بودجه، درصد باقی مانده از طلب شان پرداخت می شود .
 
شنیده ها حاکی از آن است که  جلسه مذکور رو به پایان بوده که صحبت های بین ضیا عربشاهی که به خاطر بیماری مادرش دیر به محل باشگاه رسیده و یکی دیگر از پیشکسوتان از شوخی به جدی تبدیل می شود و حتی کار به گونه ای بالا می گیرد که محمد پنجعلی نیز که در آن زمان در باشگاه حضور داشته برای فروکش کردن ماجرا وارد عمل می شود و در این بین وقتی یکی از اهالی باشگاه ضیا عربشاهی را نمی شناسد، با این تفکر که او فردی عادی از جمع طلبکاران پرسپولیس است، با او درگیری لفظی پیدا می کند و همین مساله سبب می شود عصبانیت این پیشکسوت پرسپولیس به حد نهایت رسیده و با مشکل جسمی روبرو شود که حضور اتفاقی پزشک پرسپولیس در جریان این ماجرا در دفتر باشگاه باعث می شود اقدامات درمانی به صورت سرپایی برای او اجرا شود.
 
اما در این میان نکته ای که جالب و البته تا حدودی عجیب است این است که این مسائل در شرایطی رخ می دهد که بین جر و بحث خود پیشکسوتان و باز شدن پای یکی از عوامل باشگاه به معرکه با مشکلی که برای ضیا عربشاهی رخ می دهد، در زمانی بسیار کم و کوتاه بوده است، اما بلافاصله پس از تماس های تلفنی پای دوربینی از صدا و سیما به معرکه باز می شود. در این میان وقتی دوربین تلویزیونی با تعدادی از پیشکسوتان به مصاحبه می پردازد، مساله طلب آنها و درگیری به وجود آمده بین آنها و یکی ازمسئولان باشگاه در مصاحبه ها مطرح می شود و هیچ اشاره ای به موضوع پیش آمده بین خود پیشکسوتان نمی شود.
 
در عجیب بودن اتفاقات روز چهارشنبه همین بس که یکی از این پیشکسوتان قصد پاره کردن عکسی از پرسپولیس را در باشگاه داشته که به زعم آنها کسانی هستند که از صبح تا شب قلیان می کشند، اما دیگر حاضران در محل از این کار ممانعت به عمل می آورند. عکسی که برخی از حاضران در محل باشگاه اعلام کرده اند، عکس مربوط به قهرمانی پرسپولیس در سال 1386 و تیم افشین قطبی بوده است. با توجه به این مسائل تکمیل پازلی که می تواند اتفاقات این روزهای پرسپولیس را روشن تر توضیح دهد، برای کسانی که کمی از اتفاقات حال حاضر این باشگاه با خبر باشند، چندان سخت نیست.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش