تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
مکانی: فکر نمی کردم در نظرسنجی برنامه نود انتخاب شوم/ امیدوارم پاسخ اعتماد هواداران پرسپولیس را بده
Admin سه شنبه 14 بهمن 1393 74 بازديد

مکانی: فکر نمی کردم در نظرسنجی برنامه نود انتخاب شوم/ امیدوارم پاسخ اعتماد هواداران پرسپولیس را بده

پرسپولیس آنلاین: دروازه بان پرسپولیس گفت: زمان زیادی طول می کشد تا بتوانم محبت هواداران را جبران کنم.

سوشا مکانی در رابطه با نظرسنجی دیشب برنامه نود مبنی بر انتخاب بهترین واکنش دروازه بانان لیگ برتر اظهار داشت: واقعا ممنون هواداران پرسپولیس هستم که در این نظرسنجی به من رای دادند. من دست تک تک این هواداران را می بوسم و زمان زیادی طول می کشد تا بتوانم محبت آنها را جبران کنم.
 
وی ادامه داد: من در نیم فصل اول نتوانستم انتظارات هواداران پرسپولیس را جبران کنم، البته تیم هم خوب نتیجه نمی گرفت. امیدوارم در نیم فصل دوم بتوانیم روند رو به رشد خود را دوباره پیدا کنیم و به جمع مدعیان اضافه شویم.
 
دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه فکر می کردی بعد از اتفاقاتی که در نیم فصل اول رخ داد مردم به تو رای بدهند، تصریح کرد: من اصلا فکر نمی کردم این مساله اتفاق بیفتد اما دیدم که آنها هنوز هم به من اعتماد دارند و امیدوارم که بتوانم جواب اعتمادی که هواداران به من کرده اند را بدهم.
 
وی در پایان در پاسخ به این سوال که هنوز هم به تیم ملی فکر می کنی؟، گفت: تمام فکر و تمرکزم را فعلا روی پرسپولیس گذاشته ام و فقط به موفقیت این تیم فکر می کنم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش