تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
عبدی:تحت هیچ شرایطی سرمربیگری پرسپولیس را نمی پذیرم
Admin چهارشنبه 15 بهمن 1393 78 بازديد

عبدی:تحت هیچ شرایطی سرمربیگری پرسپولیس را نمی پذیرم

پرسپولیس آنلاین: مربی پرسپولیس گفت: «هنوز در حسرت موقعیت هایی هستم که در اصفهان از دست دادیم.»

تیم فوتبال پرسپولیس روزهای خوشی را سپری نمی کند. سرخپوشان مقابل ذوب آهن نیز شکست خوردند تا شایعه برکناری حمید درخشان بیشتر از گذشته مطرح شود. خیلی ها بر این باورند دیدار با ملوان در تهران آخرین فرصت سرمربی پرسپولیس برای نتیجه گیری است و حتی از حسین عبدی به عنوان جایگزین او یاد می شود.

* بدشانسی، دلیل ناکامی
دستیار کنونی درخشان صحبت هایش را با اظهارنظر درباره نتایج اخیر پرسپولیس آغاز کرد: «متاسفانه تیم ما در بازی های گذشته اسیر بدشانسی شده است. پرسپولیس شرایط خوبی دارد و در بازی گذشته با ذوب آهن نیز عملکرد مطلوبی داشتیم در زدن ضربات آخر بی دقت بودیم و نتوانستیم نتیجه لازم را به دست آوریم. من هنوز در حسرت موقعیت هایی هستم که در اصفهان از دست دادیم. فکر می کنم در آن بازی حق ما شکست نبود. امیدوارم در آینده مهاجمان قدر موقعیت ها را بدانند.»

* تغییر برنامه های تمرینی
عبدی در ادامه به تغییر برنامه های تمرینی سرخپوشان برای نتیجه گیری بهتر اشاره کرد: «بعد از بازی با ذوب آهن برنامه تمرینات را تغییر دادیم. در تمرینات فرصت این راکه با بازیکنان پست های مختلف به صورت اختصاصی تمرین کنیم نداریم به همین دلیل قرار شده تا هر روز و به تناوب روزی ٢٠ تا ٤٥ دقیقه با نفرات پست های مختلف را تمرین کنیم که در تمام جلسات تمرینی نیز بازیکنان حضور دارند. با مهاجمان نیز این کار را انجام داده ایم و درباره سایر بازیکنان نیز همین برنامه را داریم.»

* شایعه جانشینی درخشان
او که چندی پیش شایعه اختلافش با درخشان نیز شنیده می شد، حالا مورد دیگری درباره اش به وجود آمده است. گفته می شود آلترناتیو حمید درخشان برای سرمربیگری پرسپولیس است؛ خودش اما همه چیز را تکذیب می کند: «این حرف ها چیست؟ من با درخشان رفاقت قدیمی دارم و در کنار یکدیگر برای موفقیت تیم تلاش خواهیم کرد. این مسأله شایعه ای بیش نیست و تحت هیچ شرایطی سرمربیگری پرسپولیس را نمی پذیرم. از طرفی درخشان مورد اعتماد باشگاه قرار دارد و قرار نیست چنین تغییراتی ایجاد شود.»

* کار سخت مقابل ملوان
مربی پرسپولیس صحبت هایش را اینگونه به پایان می برد: «بازی حساسی با ملوان داریم. فیلم بازی این تیم با تراکتورسازی را که تماشا کردیم، تغییر را احساس کردیم. ملوان در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید و تفکرات کادرفنی نو، بهتر بازی می کند. قطعا کار دشواری در بازی این هفته خواهیم داشت. پرسپولیس باید هرچه زودتر روند نتیجه گیری خود را آغاز کند چون باید در آینده ای نزدیک وارد رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شویم و به عنوان نماینده ایران انتظارات از ما بالا است.»


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش