تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
حاتمی: درخشان به تنهایی نمی‌تواند پرسپولیس را نجات دهد/ فقط بدشانس هستیم
Admin دوشنبه 20 بهمن 1393 69 بازديد

حاتمی: درخشان به تنهایی نمی‌تواند پرسپولیس را نجات دهد/ فقط بدشانس هستیم

پرسپولیس آنلاین: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه حمید درخشان تنها است، معتقد است این مربی به تنهایی نمی‌تواند این تیم را از وضعیت فعلی خارج کند.

بابک حاتمی، در خصوص دیدار روز جمعه سرخپوشان مقابل ملوان که با شکست یک بر صفر پرسپولیس همراه بود، ضمن بیان مطلب فوق گفت: این مسابقه را همه دیدند که ما کاملا از حریف برتر بودیم. نمی‌دانم اسمش را چه می‌شود گذاشت که ما طلسم شده‌ایم یا این‌ها از بد شانسی است؟

وی در رابطه با ناکامی‌های پرسپولیس در بازی‌های اخیر این تیم تصریح کرد: ما در دو بازی اخیر خوب بودیم. در دیدار مقابل ملوان که بازی کاملا دست ما بود. مقابل ذوب‌آهن هم ما عملکرد خوبی داشتیم. بویژه در نیمه دوم آن مسابقه که چند موقغیت خوب را از دست دادیم.

مدافع کناری تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: وقتی در بازی با ملوان بازیکن‌ آنها پنالتی می‌گیرد و در دیدار برابر ذوب‌‌‌‌‌‌آهن توپ‌مان از دو قدمی دروازه به گل نمی‌رود، نمی‌دانم اسمش را چه می‌توان گذاشت؟ اما چیزی که مشهود بود این بود که ما کاملا بدشانس بودیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی در ناکامی‌های تاثیر داشته؟، افزود: مشکل مالی که بالاخره وجود دارد. من از وقتی به پرسپولیس آمدم، تنها سه درصد دریافتی داشته‌ام اما همه ما در زمین با تمام وجودمان بازی می‌کنیم و هر چه از دستمان برآید برای پرسپولیس در زمین می‌گذاریم تا دل هواداران را شاد کنیم. در بازی‌های اخیر هم همه دیدند که ما بر حریفان‌مان برتر بودیم و از روی بدشانسی بازی‌هایمان را واگذار کردیم.

حاتمی ادامه داد: تیم باید به خوبی پشتیبانی شود. درخشان در حال حاضر هر چه از دستش بر می‌آید را برای این تیم می‌گذارد و از تمام وجود مایه می‌گذارد تا تیم از این اوضاع خارج شود اما او در پرسپولیس تنها است و به تنهایی نمی‌تواند تیم را از این اوضاع خارج کند.

وی در رابطه با انتقاد برخی پیشکسوتان خاطرنشان کرد: به هر حال وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد انتقادات طبیعی است اما ما به خوبی در زمین فوتبال بازی می‌کنیم و تنها مشکل‌مان این است که توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شود.

بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس در پایان در رابطه با بازی روز جمعه این تیم مقابل پدیده گفت: همه یکدل هستیم تا تیم را از این شرایط خارج کنیم. تا الان هم  همه با تمام وجود جنگیدیم و چیزی کم نگذاشتیم. ما تمام سعی تلاشمان را بکار می‌گیریم تا بتوانیم در بازی مقابل پدیده بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به دست آوردم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش