تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
حضور برانکو در تیم پرسپولیس باید در کمیته مربیان خارجی هم تایید شود
Admin شنبه 02 اسفند 1393 76 بازديد

حضور برانکو در تیم پرسپولیس باید در کمیته مربیان خارجی هم تایید شود

پرسپولیس آنلاین: باشگاه پرسپولیس در صورت جذب برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، باید مجوز وی را از کمیته تعیین صلاحیت مربیان خارجی ورزش ایران هم کسب کند.

 به نقل از یک منبع مطلع، تمامی فدراسیون ها و باشگاهها برای جذب مربی خارجی باید مجوز وی را از کمیته تعیین صلاحیت مربیان خارجی ورزش مستقر در وزارت ورزش و جوانان کسب کنند.

پس از حضور محمد حسین نژادفلاح به عنوان قائم مقام در باشگاه پرسپولیس، خبرهایی مبنی بر مذاکره این باشگاه با برانکو ایوانکوویچ و افشین قطبی برای سرمربیگری تیم فوتبال باشگاه پرسپولیس منتشر شده و عنوان شد که حتی مذاکراتی نیز با این دو نفر انجام شده است.

یک منبع آگاه امروز (شنبه) در گفت و گو با ایرنا گفت: پرونده برانکو برای سرمربیگری تیم پرسپولیس تاکنون به کمیته تعیین صلاحیت مربیان خارجی ورزش ایران نیامده است.

این منبع افزود: پرونده برانکو نیز مانند دیگر مربیان خارجی برای سرمربیگری این تیم باید در کمیته مربیان خارجی ورزش ایران مطرح شود.

گفته می شود که نمایندگانی در حال مذاکره با برانکو هستند.

باتوجه به اینکه افشین قطبی دارای گذرنامه ایرانی است جذب وی ازسوی باشگاه پرسپولیس نیازمند کسب مجوز کمیته تعیین صلاحیت مربیان خارجی ورزش نیست.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش