تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
درخشان: بازی مقابل صبا را انجام دهیم برابر لخویا موفق خواهیم بود/اعتراض هواداران فقط به تیم ضربه می
Admin شنبه 02 اسفند 1393 102 بازديد

درخشان: بازی مقابل صبا را انجام دهیم برابر لخویا موفق خواهیم بود/اعتراض هواداران فقط به تیم ضربه می

پرسپولیس آنلاین: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر همان بازی که مقابل صبا انجام دادیم در دیدار مقابل لخویا انجام دهیم موفق خواهیم بود.

حمید درخشان در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس اظهار داشت: اجازه بدهید تمرکز خود را برای بازی حفظ کنم و بتوانم شرایط خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنم از سؤال حاشیه‌ای بپرهیزید.

وی در خصوص آمادگی سرخپوشان برای دیدار مقابل لخویا تأکید کرد: شرایط بسیار خوبی داریم و تمرینات خوبی را انجام دادیم انگیزه بازیکنان هم بسیار بالاست امیدوارم که بدشانسی دست از سر ما بردارد و بتوانیم فرصت‌های خود را به گل تبدیل کنیم تا شرمنده هواداران نشویم. در این وضعیت هم خودم و هم بازیکنان اذیت می‌شوند و فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه لخویا با قدرت در تهران حاضر خواهد شد، گفت: من چه چیزی بگویم، بگوییم آنها نیایند. به هر حال آنها تیم قدرتمندی هستند و ما هم به دنبال برگزاری بازی خوبی هستیم و سعی می‌کنیم بازی منطقی و حساب‌شده‌ای انجام دهیم تا بتوانیم پیروز از میدان خارج شویم.

وی در مورد شرایط محمد نوری تصریح کرد: او از ناحیه کشاله ران دچار کشیدگی شده و پزشکان تیم سعی می‌کنند او را برای بازی با لخویا آماده کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا لخویا را آنالیز کرده یا خیر، گفت:‌ من دو بازی این تیم را در لیگ قطر تماشا کرده و این تیم را آنالیز کردم امیدوارم که بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه چند درصد احتمال دارد مقابل لخویا به برتری برسد، گفت: امیدوارم ما همان بازی‌ای را انجام دهیم که مقابل صبا انجام دادیم. در مقابل صبا گرفتار بدشانسی شدیم اگر بتوانیم همان بازی را انجام دهیم موفق خواهیم بود.

وی درباره اینکه پیش از این گفته بود، در آسیا بازی‌های متفاوتی را از پرسپولیس مشاهده خواهید کرد، گفت:  من نگفتم با تغییرات گسترده یا روش دیگری در این بازی‌ها ظاهر می‌شویم، بلکه منظورم این بود که با انگیزه بیشتر و وضعیت فنی بهتری در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهیم رفت. ما به دنبال این هستیم که بهتر بازی کنیم. حال اینکه تفاوت را از چه دیدی نگاه کنید متفاوت است ما به دنبال پیروزی هستیم و امیدواریم این اتفاق رخ بدهد.

درخشان یادآور شد: هر بازی تاکتیک خاص خود را دارد قطعاً ما برای بازی مقابل لخویا هم با تفکرات خاصی حاضر می‌شویم.

وی در مورد اینکه مشکل مدافع چپ پرسپولیس حل شده است، یا خیر،‌ گفت: ما در فصل نقل و انتقالات هم با مشکلاتی همراه بودیم اما اعتقاد دارم که بازیکنان می‌توانند به خوبی در این زمینه عمل کنند.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت رضا نوروزی گفت: او تمرینات خوبی انجام می‌دهد و فکر می‌کنم یک ماه آینده بتواند به تمرینات پرسپولیس باز گردد. او در لیست آسیایی ما حضور دارد و اگر قطعاً آماده آماده شود از او استفاده خواهیم کرد حیف است که نخواهیم از او استفاده کنیم اما نباید عجله کنیم زیرا شاید مصدومیتش تشدید شود.

درخشان در مورد اینکه تادو تمرینات ویژه‌ای انجام داد و علت این موضوع چیست، گفت:‌ او دور از خانواده است و زن و بچه‌اش در اینجا نیستند، فرهنگ متفاوتی هم نسبت به ما دارد و من سعی می‌کنم که او را به تیم برگردانم. به هر حال او بازیکن ماست و باید به تیم ما کمک کند.

 

 سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه در صورت باز شدن دروازه سرخپوشان در بازی روز سه‌شنبه عکس‌العمل هواداران این تیم چه خواهد بود، گفت: در بازی فوتبال ممکن است هر اتفاقی رخ دهد.  اگر عکس‌العمی نشان دهند چه اتفاقی می‌افتد. تیم خود را تضعیف می‌کنند آنها باید به تیم کمک کنند و تا دقیقه 90 تیم را تشویق کنند. هواداران باید بدانند اعتراض کردن آنها فقط به تیم ضربه می‌زند. هوادار واقعی کسی است که 90 دقیقه تیمش را مورد تشویق قرار دهد و در مقابل حریف خارجی عکس‌العمل منفی از خود نشان ندهد. ممکن است ما در این بازی در دقیقه یک گل بزنیم یا گل بخوریم. این دلیل نمی‌شود که بازی در این دقایق تمام شود بلکه فوتبال 90 دقیقه است و هوادار واقعی باید تا پایان مسابقه صبر کرده و بعد موضع خود را نشان دهد.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه نژادفلاح اعلام کرده درخشان به چه کنم چه کنم نباید بیفتد و به گونه‌ای درخواست کرده مقابل لخویا شکست خورد از پرسپولیس برود، گفت:‌ اجازه ندهید در مورد این مسائل جواب بدهم قرار شد سؤال‌های حاشیه‌ای نپرسید.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش