تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
تادئو:آمدن خانواده‌ام و بازی خوب برای تیم اولویت من است، نه پول
Admin شنبه 09 اسفند 1393 85 بازديد

تادئو:آمدن خانواده‌ام و بازی خوب برای تیم اولویت من است، نه پول

پرسپولیس آنلاین: مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با آمدن خانواده فکرم راحت می‌شود و می‌توانم برای تیم موثر باشم، این را با عملکردم نشان خواهم داد، چون برای من خانواده و انجام بازی خوب برای تیمم در اولویت است، نه پول.

ژوزه تادئو در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس افزود: تمام تلاش خود را خواهم کرد تا انتظارات را بر آورده کنم. من قبل از این به کادر فنی گفتم و امروز هم به مدیریت باشگاه گفتم، مشکل اصلی من خانواده‌ام است که فکرم را درگیر کرده و قول داده‌ام با آمدن خانواده‌ام حتما از نظر روحی شرایط بهتری پیدا کنم و در آن صورت مفید و موثر خواهم بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و این را از حضور هواداران در همین بازی با لخویا فهمیدم. تمام تلاش خودم را خواهم کرد تا با تغییر شرایط فعلی، بازیکن خوبی برای تیم باشم و می‌خواهم عملکرد خوبی را از خودم به جا بگذارم. همچنین از این که خانواده‌ام می‌آیند خوشحال هستم و از باشگاه تشکر می‌کنم که مشکل را حل کرد.

تادئو خاطرنشان کرد: به آقای نژاد فلاح هم گفته‌ام که پول برای من در درجه دوم اهمیت است. مشکل مالی بالاخره حل می‌شود و آنچه برای من مهمتر است، آمدن خانواده‌ام و انجام بازی خوب برای کمک کردن به تیم است. با آمدن خانواده‌ام فکرم راحت می‌شود و این را با عملکردم نشان خواهم داد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش