تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
اگه می تونی پرسپــولیس رو بگیر
Admin شنبه 16 اسفند 1393 70 بازديد

اگه می تونی پرسپــولیس رو بگیر

 پرسپولیس آنلاین:غرب آسیا زیر پای ایران است و آسیا زیر پای پرسپولیس... این را جدول رده بندی تیم ها در فصل 2015 لیگ قهرمانان قاره می گوید... در جمع 32 تیم حاضر در این دوره، پرسپولیس با 6 امتیاز، 4 گل زده، بدون گل خورده و تفاضل 4+ اول است.

پرسپوليس بهترين خط دفاع و بهترين تفاضل گل را دارد. غير از پرسپوليس كه با اقتدار در صدر ايستاده، 3 تيم بوريرام تايلند، گوانگ ژوی چين و بيجينگ چين هم 6 امتيازي هستند اما به دليل تفاضل گل كمتر به ترتيب در رده هاي دوم تا چهارم ايستاده اند.
در حالي كه پرسپوليس ميان 32 تيم، صدرنشين است، 3 نماينده ديگر فوتبال ايران تا پايان دور دوم در رده هاي شانزدهم، بيست و سوم و بيست و پنجم قرار گرفته اند. تراكتورسازي با 3 امتياز از 2 بازي شانزدهم است، فولاد بدون باخت و 2 امتياز، بيست و سوم است و نفت با تنها يك امتياز، بيست و پنجم... در اين جدول رتبه آخر را بين دونگ ويتنام بدون امتياز در اختيار دارد.

از لحاظ تيمي «پرسپوليس» در آسيا اول است و از لحاظ عملكرد كشورها «ايران» در آسيا سوم!
4 نماينده فوتبال ايران تا به حال در 8 بازي 12 امتياز گرفته اند تا در جدول رده بندي كشورها، سوم باشند.
در اين جدول، چين با 4 نماينده و كسب 6 پيروزي و 2 شكست، با 18 امتياز اول است، كره جنوبي هم با 4 نماينده، كسب 4 برد، يك مساوي و 3 شكست، با 13 امتياز دوم و ايران با 3 برد، 3 مساوي و 2 شكست و 12 امتياز سوم... عربستان، ازبكستان، تايلند، استراليا، قطر، ژاپن، امارات و ويتنام نيز به ترتيب چهارم تا يازدهم هستند.

قرار گرفتن ژاپن در رده نهم يكي از عجايب اين جدول محسوب مي شود. ژاپني ها كه در جام ملت هاي آسيا 2015 استراليا از راهيابي به نيمه نهايي بازماندند، در ليگ قهرمانان آسيا هم عملكردشان چيزي بين فاجعه و افتضاح (!) بوده است. انگار ژاپني ها هنوز از شوك ناكامي در جام ملت ها خارج نشده اند. هر 4 نماينده ژاپن در اين تورنمنت روي هم فقط يك برد و يك مساوي در ازاي 6 شكست دارند و با 4 امتياز رده نهم جدول عملكرد كشورها را به خود اختصاص داده اند. هر 4 امتياز ژاپني ها را كاشيوا ريسول گرفت. در ميان 32 تيم آسيايي، غير از پرسپوليس صدرنشين، فقط كاشيوا ريسول تفاضل 4+ دارد، اين تيم ژاپني با يك برد و يك مساوي، 5 گل زده و يك گل خورده، پنجم است.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش