تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
نژادفلاح:مطمئن هستم روز بازی النصر،آزادی جای خالی ندارد/هدایتی مانند همیشه از پرسپولیس حمایت کرد
Admin سه شنبه 11 فروردین 1394 63 بازديد

نژادفلاح:مطمئن هستم روز بازی النصر،آزادی جای خالی ندارد/هدایتی مانند همیشه از پرسپولیس حمایت کرد

پرسپولیس آنلاین: قائم مقام باشگاه پرسپولیس گفت:  هرگز مخالف خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیستم.

محمدحسین نژادفلاح در خصوص شرایط پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در سال گذشته شاهد یکی از ضعیف ترین پرسپولیس های تاریخ بودیم اما امیدواریم با دعای هواداران و حمایت تمامی دوستداران پرسپولیس و بازیکنان در سال جدید پرسپولی متفاوتی را ببینیم تا بتوانیم هوادارنمان را شاد کنیم.

وی درباره بازی برگشت پرسپولیس مقابل النصر عنوان کرد: مطمئن هستم با حضور هواداران و تلاش بچه ها و کادر فنی این تیم را شکست خواهیم داد. من خوشحالم حسین هدایتی مثل همیشه پشت پرسپولیس بود و بلیت های این بازی را خرید و هواداران می توانند به ورزشگاه بیایند تا تیم محبوب خود را تشویق کنند.مطمئن هستم روز بازی النصر،آزادی جای خالی ندارد.

نژادفلاح در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان مخالف خصوصی سازی دو باشگاه پرسپولیس و استقلال است اظهار داشت: من از ابتدا هم گفتم که امیدوارم این باشگاهها هر چه زودتر خصوصی شوند و باز هم تاکید می کنم هرگز مخالف خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس نیستم. من فقط معتقدم که این دو باشگاه باید طوری خصوصی شوند که در آینده دیگر دغدغه ای نداشته باشند و هواداران نگران باشگاه خود نباشند و تیم به کسی سپرده شود که بتواند این تیم ها را به باشگاهی واقعی تبدیل کند. تنها تاکید و دغدغه من تنها همین مساله است.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش