تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
امامی‌فر: ‌من و عبدی از صحبت‌های نژادفلاح فهمیدیم رفتنی هستیم /مربیان پرسپولیس مثل استقلال پرشما
Admin جمعه 21 فروردین 1394 99 بازديد

پرسپولیس آنلاین: مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من و عبدی از صحبت‌های نژادفلاح در فاصله ۳ روز مانده به بازی با النصر متوجه شدیم که رفتنی هستیم.

علیرضا امامی‌فر درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل النصر عربستان اظهار داشت: این بازی در شرایطی برگزار شد که چند روز قبل از مسابقه بحث استعفای حمید درخشان مطرح شد و در فاصله سه روز مانده به بازی این موضوع در جمع بازیکنان قطعیت پیدا کرد.

وی افزود: بعد از استعفای درخشان در جمع بازیکنان، نژادفلاح صحبت از آمدن برانکو کرد. این اتفاقات در آستانه بازی با النصر شرایط روحی همه را بر هم زد و من و حسین عبدی از صحبت‌های نژادفلاح متوجه شدیم که بعد از این مسابقه رفتنی هستیم اما با این حال در این چند روز با تمام وجودمان کار کردیم تا تیم مقابل حریف پر قدرت عربی نتیجه بگیرد.

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: در شرایط خاصی که در تیم وجود داشت خوشبختانه تمام ارکان باشگاه دست به دست هم دادند تا مقابل النصر نمایش خوبی داشته باشیم و خدا را شکر که با کمک هواداران به یک پیروزی بزرگ دست پیدا کردیم و را صعود به مرحله بعد کاملا هموار شد.

امامی‌فر با تاکید بر اینکه همیشه شرایط پرسپولیس را درک کرده است، یادآور شد: بعد از رفتن سیاسی از باشگاه پرسپولیس مسئولان جدید حتی یک ریال هم به حساب کادرفنی پول واریز نکردند و امثال ما که از نسل جدید بهتر شرایط پرسپولیس را درک می‌کنیم با تمام وجود با مشکلات ساخته و تلاش کردیم برای موفقیت تیم در لیگ قهرمانان آسیا برنامه‌ریزی خوبی داشته باشیم.

مربی پرسپولیس عنوان کرد: مجبور شدیم برای بازی با النصر تغییرات اجباری داشته باشیم چرا که دو مهره خیلی خوب یعنی بنگر و نوری را در اختیار نداشتیم. در خط دفاع هم جابه‌جایی‌هایی داشتیم که باعث شد در بازی ناهماهنگی‌هایی را در دفاع بوجود بیاید. خدا را شکر که گابریل به این بازی رسید تا حداقل در خط هافبک خیلی به مشکل نخوریم و خلاقیت در مرکز میدان خود داشته و تعادل نیز برقرار شود.

وی با تمجید از قدرت تیم النصر عنوان کرد: حریف در دقایقی از بازی خیلی ما را تحت فشار قرار داد اما تعصب و جنگندگی بچه‌ها و از آن مهم‌تر دوندگی فراوان بازیکنان کار را برای حریف قدرمان بسیار سخت کرد. نباید از حمایت صد هزار تماشاگر هم به سادگی گذشت و آنها با تشویق‌های خود تیم را به حرکت درآوردند. با این برد شرایط خوبی در گروه‌مان پیدا و بیش از نیمی از راه صعود را طی کردیم.

امامی‌فر درباره آخرین وضعیت خودش گفت: صبح روز گذشته (پنج‌شنبه) به باشگاه رفتم تا صحبت‌های نهایی را با مدیریت باشگاه داشته باشم اما باشگاه تعطیل بود. طبق قراردادی که با باشگاه دارم به کارم در تیم ادامه خواهم داد چرا که اگر غیر از این کاری کنم حرفه‌ای رفتار نکرده‌ام. به نظرم جلسه‌ام با مدیریت باشگاه به بعد از بازی با استقلال خوزستان که خیلی حائز اهمیت است، موکول خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با برانکو صحبتی در مورد آینده خود در پرسپولیس داشته است یا نه، به تسنیم گفت: با برانکو فرصت صحبت کردن نداشتم اما در نشستی که قبل از بازی با نژادفلاح داشتم او گفت فعلا به کارمان ادامه دهیم تا ببینیم چه می‌شود. با توجه به اینکه استقلال مربیان زیادی در کادرش دارد فکر نمی‌کنم اشکالی داشته باشد که مربی جوانی مثل من هم در کنار برانکو به کارش ادامه دهد و به معلوماتم اضافه کنم.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش