تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
حمله تند پیروانی به پیشکسوتان : آقای رضایی!مودب باشید
Admin چهارشنبه 05 شهریور 1393 135 بازديد

حمله تند پیروانی به پیشکسوتان : آقای رضایی!مودب باشید

پرسپولیس آنلاین: مربی پرسپولیس اعتقاد دارد در حال حاضر بالاترین مدرک مربیگری در فوتبال ایران متعلق به خودش است.

افشین پیروانی در خصوص انتقاداتی که متوجه پرسپولیس و کادر فنی اش است واکنش تندی نشان داد. وی گفت: یکسری از دوستان پیشکسوت در مصاحبه های اخیر خود از تیم حمایت کردند که جا دارد از آنها تشکر کنیم و از آنها دعوت می کنیم با حضور در تمرینات راهکارهایی به کادر فنی ارائه دهند، اما بعضی از پیشکسوتان نیز به جای همراه بودن با تیم مقابل پرسپولیس قرار گرفته اند.

پیروانی ادامه داد: قصد توجیه ندارم، اما حقیقت این است که پرسپولیس مهره های با ارزشی چون محمدرضا خلعتبری، محسن مسلمان، قاسم دهنوی و مهرداد پولادی را نسبت به فصل پیش از دست داده و 5 بازیکن تیم نیز مصدوم هستند. در شرایطی که رقیب ما سپاهان از تمام تیم های مدعی فصل پیش بازیکن جذب کرده و خودش را حسابی تقویت کرده است. در این شرایط برای ما سخت است که با رقبا شرایطی یکسان داشته باشیم.

وی تاکید کرد: پرسپولیس هم اکنون نیاز به حمایت بیشتر دارد تا شرایط خود را بهبود ببخشد. نباید برخی پیشکسوتان به خودشان اجازه دهند هر اظهارنظری را راجع به کادر فنی و تیم داشته باشند و با این کار به پرسپولیس ضربه بزنند. 

مربی پرسپولیس در پاسخ به اظهارنظر اخیر رحمان رضایی که اعلام کرده کادر فنی سرخپوشان از دانش فنی لازم برخوردار نیستند یادآور شد: رحمان رضایی لطف دارد. علی دایی هنوز آنقدر ذلیل نشده که هر کس به خودش اجازه دهد در خصوص او اظهارنظر کند. متاسفانه بعضی اظهارنظرها بی ادبانه است. من نمی خواهم خیلی به این مساله ورود پیدا کنم، اما اینطور هم نیست که هر کس به خودش اجازه دهد راجع به ما اظهارنظری داشته باشد. شخصا بالاترین مربیگری را در ایران دارم.

وی متذکر شد: متاسفم برای این فوتبال که هر کس چشمش را می بندد و در مورد پرسپولیس اظهارنظر می کند. هم اکنون منچستریونایتد هم شرایط بحرانی دارد و ممکن است هر تیمی وارد بحران شود، اما قرار نیست هر فردی به خودش اجازه دهد تیم های بزرگ را بکوبد. امیدوارم با حمایت هواداران و دوستان پیشکسوتی که دلسوز تیم هستند هر چه زودتر از شرایط فعلی خارج شویم و روز به روز اوضاع مان بهتر شود.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس اخبار جديد تيم پرسپوليس شهرخبر ارتش سرخ تيفوسي هاي پرسپوليس پرسپوليس تهران اخبار لحظه ایی تیم پرسپولیس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش