تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
نوری: در دربی فی البداهه خوشحالی می کنم
Admin پنجشنبه 24 اردیبهشت 1394 93 بازديد

نوری: در دربی فی البداهه خوشحالی می کنم

پرسپولیس آنلاین:  محمد نوری کاپیتان پرسپولیس در بازی رفت موفق به گلزنی شد و مصمم است در بازی برگشت هم با باز کردن دروازه استقلال دل هواداران را شاد کند.

 
نوری به هواداران پرسپولیس قول داد با تمام وجود برای برد بازی کنند.
 
برای هواداران دربی مهم تر از قهرمانی است
 
به نظر من دربی همیشه شرایط خاصی دارد و اصلا ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد . این بازی در فوتبال ایران یک بازی حیثیتی است و اصلا مهم نیست تیم ها در لیگ چه نتیجه ای گرفتند. با این برد هواداران خوشحال می شوند و برای هواداران دربی از قهرمانی مهم تر است واین بازی در هر شرایطی حساس است.ما باید با این برد ناکامی در لیگ برتر را جبران کنیم و بعد از این برد برای بازی سخت مقابل الهلال آماده شویم.
 
تمرینات سنگینی برای دربی داشتیم
 
کادر فنی تشخیص داد برای بازی با گسترش فولاد به چند بازیکن استراحت بدهد.ما برای بازی با استقلال آماده هستیم وتمرینات عالی را انجام دادیم. با انجام تمرینات سنگین خودمان را حسابی آماده کردیم. دوست دارم یک بازی خوب انجام دهیم و در نهایت پرسپولیس برنده شود.
 
گلم به استقلال بهترین خاطره ام است
 
بهترین خاطره من در دربی گلی است که زدم. واقعا هیچوقت این خاطره خوب را فراموش نمی کنم و بهترین خاطره من از دربی هایی است که بازی کردم. گلی هم که در دربی زدم و داور آفساید اعلام کرد بدترین خاطره من است.
 
در دربی فی البداهه خوشحالی می کنم
 
باید در بازی دربی با صبر و حوصله کار کرد و کوچکترین اشتباه به ضرر هر کدام از تیم ها می شود. با درایت می توانیم در این بازی سه امتیاز بگیریم و اصلا این بازی بی خاصیت نیست چون هواداران در هر شرایطی این بازی را دوست دارند و اصلا مهم نیست تیم ها شانس قهرمانی یا کسب سهمیه داشته باشند. هواداران همیشه برای کری خوانی این بازی را دوست دارند. من اصلا اهل کری خواندن نیستم و سعی می کنم در زمین با تمام وجود کار کنم و حرفهایم را در داخل زمین می زنم. در مورد شادی گل هم فکر نکردم و اگر گل بزنم فی البداهه خوشحالی می کنم.
 
شاید سپاهان قهرمان شود
 
با توجه به اینکه تراکتورسازی در تبریز بازی دارد و نفت هم تیم خوبی است فکر می کنم با خاطر حساسیت بالا این بازی مساوی شود.شاید سپاهان با برد برابر سایپا قهرمان شود. واقعا برایم فرقی نمی کند چه تیمی قهرمان لیگ شود چون هر سه تیم لیاقت قهرمانی را دارند .


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس بزرگترین سایت هواداران پرسپولیس نمایش هواداران پرسپولیس افتتاح هواداران پرسپولیس افتتاح سایت هواداران پرسپولیس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش