تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
عباس زاده: خیلی درد دارم، به دیدار با بنیادکار نمی رسم/ شرایط مالی پرسپولیس اصلا خوب نیست
Admin شنبه 09 اسفند 1393 104 بازديد

عباس زاده: خیلی درد دارم، به دیدار با بنیادکار نمی رسم/ شرایط مالی پرسپولیس اصلا خوب نیست

پرسپولیس آنلاین:مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من از لحاظ بدنی در بهترین وضعیت ممکن هستم اما این بیماری باعث شده از تمرینات دور بمانم.

محمد عباس زاده در گفت و گویی درباره آخرین وضع خود اظهار داشت: در این چند روز به خاطر بیماری درد زیادی را تحمل کردم و خوشبختانه دیروز از بیمارستان مرخص شدم اما فعلا در خانه بستری هستم و واقعا نمی توانم هیچ حرکتی کنم و درد زیادی دارم. دیروز فقط توانستم بر سر تمرین حاضر شوم و با کادر فنی و پزشکی صحبت کنم. با این شرایط به بازی با بنیادکار نخواهم رسید اما امیدوارم بتوانم در بازی بعدی تیمم را همراهی کنم. 

وی ادامه داد: من از لحاظ بدنی در بهترین وضعیت ممکن هستم اما این بیماری باعث شده از تمرینات دور بمانم. امیدوارم با بازگشت به میادین دوباره برای تیمم به میدان بروم و گلزنی کنم. 

مهاجم پرسپولیس درباره شرایط تیم پرسپولیس عنوان کرد: خدا را شکر تیم بعد از برد مقابل لخویا شرایط خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتواند همین روند را ادامه دهد. بچه ها تمرینات خیلی خوبی را انجام می دهند و انگیزه زیادی دارند بنیادکار را شکست دهند.

عباس زاده با اشاره به مشکلات مالی پرسپولیس تصریح کرد: شرایط مالی اصلا خوب نیست و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل هم برطرف شود.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش