تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
یک بام و دو هوا/ مهاجم پرسپولیس در خطر
Admin پنجشنبه 10 اردیبهشت 1394 100 بازديد

یک بام و دو هوا/ مهاجم پرسپولیس در خطر

پرسپولیس آنلاین:در بازی پرسپولیس و سپاهان، وریا غفوری روی مهدی طارمی مرتکب خطای پنالتی شد و به همین دلیل باید از زمین اخراج می شد. با این وجود محمدرضا اکبریان دچار یک اشتباه فاحش شد و در یک ثانیه، سه تصمیم غلط گرفت؛ پنالتی اعلام نکرد، به غفوری کارت قرمز نداد و کارت زردش را جلوی چشم طارمی گرفت! 

بعد از آن بازی تمام کارشناسان داوری، رییس هیات داوران و خود وریا غفوری اعلام کردند داور در این مورد اشتباه کرده است. در همین راستا وکیل مهاجم پرسپولیس رسما به فدراسیون نامه نوشت و خواهان بخشودگی این کارت زرد شد، با این حال فعلا خبری از پذیرش این درخواست نیست. این در حالی است که فصل گذشته و بعد از اشتباه مضحک محسن قهرمانی در دیدار همین دو تیم، کارت قرمز غلط میثم حسینی بخشیده شد. 
 
حالا معلوم نیست چرا به درخواست مشابه طارمی ترتیب اثر داده نمی شود. این بازیکن در حال حاضر در آستانه محرومیت قرار دارد و با دریافت یک کارت زرد دیگر حتی ممکن است حضور در داربی تهران را هم از دست بدهد.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش