تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
چون مسئولان نفت با ما رفتار خوبی نکردند با تیم اصلی به مصافشان می‌رویم/ درگیری خانزاده و عباس‌زاده
Admin چهارشنبه 20 اسفند 1393 177 بازديد

چون مسئولان نفت با ما رفتار خوبی نکردند با تیم اصلی به مصافشان می‌رویم/ درگیری خانزاده و عباس‌زاده

پرسپولیس آنلاین: سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چون مسئولان نفت مسجد سلیمان با ما اینطور رفتار کردند قطعا با تیم اصلی با مصافشان خواهیم رفت و می‌خواهیم سه امتیاز بازی را بگیریم.

محمود خوردبین  در خصوص زمان پرواز تیم پرسپولیس به اهواز و سپس عزیمت به شهر مسجد سلیمان گفت: بلیت پرواز تیم را برای ساعت 15 امروز تهیه کردیم و پس از رسیدن به اهواز با اتوبوس به مسجد سلیمان می‌رویم تا تیم آماده بازی فردا مقابل نفت این شهر باشد.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و امروز آخرین تمرین را انجام می‌دهیم و سپس به فرودگاه خواهیم رفت.

خوردبین در خصوص اینکه گفته می‌شود پرسپولیس سه امتیاز بازی فردا مقابل نفت مسجد سلیمان را فدای بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا خواهد کرد افزود: به هیچ عنوان اینطور نیست و هیچ امتیازی را فدا نخواهیم کرد و چون مسئولان تیم نفت مسجد سلیمان با ما این گونه رفتار کردند قطعا با تیم اصلی به مصافشان خواهیم رفت و می‌خواهیم سه امتیاز را بگیریم.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره درگیری لفظی محمد عباس‌زاده و محمدرضا خانزاده در تمرین روز گذشته این تیم تصریح کرد: من صحنه را ندیدم و باید از مربیان بپرسم که ببینم چه شده است. در آن صحنه من در رختکن حضور داشتم و ندیدم که چه اتفاقی افتاده است.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
آواتار
morteza1393/12/2121:46

سلام تبادل بنر میکنید ؟
بنر تون رو بدید
اینم بنر های منه
http://www.mcf-club.rozblog.com/post/4
مطمئنا به همدیگر کمک میکنیم منم پرسپولیسی هستم الکی ندارم میگم بخدا منتظر جوابتون هستم

آواتار
خبرورزشی1393/12/2012:06

سلام وقت بخیر پیشاپیش سال نو مبارک
نویسندگی درسایت کسب در آمد
سایت خبرورزشی قصد دارد جهت بهبود کیفیت کار ، نویسنده اضافه کند. اگر شما علاقه مند به نویسندگی هستید اول شرایط زیر را از لینک مطالعه و از طریق نظرات این پست اسمتان را همراه با یک آدرس ایمیل برای ما ارسال کنید تا در اسرع وقت به ایمیلتان جواب داده شود.
http://sportonlin.ir/1393/12/20/627

ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش