تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
رعایت فاصله، پرس و حمله با کل تیم
Admin پنجشنبه 27 شهریور 1393 86 بازديد

رعایت فاصله، پرس و حمله با کل تیم

پرسپولیس آنلاین: پرسپولیس هفته های پیش را فراموش کنید. دیگر نه قرار است «دفاع» حرف اول و آخر را بزند و نه از بی برنامگی خبری هست. پرسپولیس قرار است «تیم» شود. یعنی تمرین کرده تا در زمین نشان بدهد که تیم بودن را هم یاد گرفته. این تغییرها را در تمرین های چند روز گذشته به چشم دیده ایم و امیدوار شده ایم. امیدوار به اینکه مدافعان و هافبک ها دیگر در زمین یکدیگر را گم نکنند و پرسپولیس به جای اینکه اسیر پرسینگ بازیکنان مقابلش شود، پرس را از همان محوطه جریمه حریف آغاز کند.

اینها همان چیزی است که آقای سرمربی در تمرین به اجرا گذاشته و از بازیکنانش خواسته که در بازی پیش رو برابر راه آهن هم همین شیوه را به کار بگیرند. تمرین روز سه شنبه پرسپولیس از سوت پایان گذشته بود که حمید درخشان همه بازیکنان را فرا خواند تا چند نکته فنی را به آنها گوشزد کند.
مخاطب اول، مدافعان بودند که درخشان از آنها می خواست نزدیک تر به خط هافبک بازی کنند و فاصله خود را تا خط حمله و مهاجمان نهایتا به 40 متر برسانند، نه بیشتر. توصیه دیگر او به مدافعان پرسپولیس این بود که در برنامه های تهاجمی تیم حضور پررنگ تری داشته باشند؛ به خصوص مدافعان کناری یعنی حسین ماهینی و میثم حسینی.

بعد نوبت به هافبک ها رسید. هافبک های تدافعی. آنها البته پیش تر در نشست هایی خصوصی حرف های سرمربی را شنیده بودند اما حمید درخشان این بار تاکیدش بر این بود که رضا حقیقی، احمد نوراللهی و مهرداد کفشگری- که قطعا یکی از آنها فردا روی نیمکت خواهد نشست- صرفا به بازی کردن جلوی خط دفاع اکتفا نکرده و در کارهای تهاجمی بیشتر شرکت کنند. ارسال پاس های کوتاه و بلند اما مداوم و همچنین شوت زنی، از دیگر توصیه های سرمربی به این سه بازیکن بود.

درست برعکس هفته های پیش که آنها به عقب بازی کردن و کمک به مدافعان ترغیب می شدند و معمولا اجازه نفوذ نداشتند. درخشان در ادامه به نوری، عالیشاه و طارمی یادآوری کرد که وظیفه اصلی شان موقعیت سازی برای مهاجمان است و در عین حال، همکاری و فاصله شان با بازیکنان حاضر در زمین خودی هم باید به درستی رعایت شود.

مهاجمان پرسپولیس یعنی هادی نوروزی و محمد عباس زاده هم شنونده آخرین حرف های سرمربی بودند که از آنها می خواست پرس را از همان محوطه جریمه حریف اجرا کنند و با فشار آوردن به مدافعان تیم مقابل، اجازه بازیسازی را از آنها بگیرند. بیشترین تاکید حمید درخشان روی پرسینگ صحیح بود و او دراین باره به هافبک های تدافعی و تهاجمی تیمش هم بارها تذکر داد. حمایت از مهاجمان در حمله با کل تیم هم از دیگر توصیه های درخشان به هافبک های پرسپولیس بود که در 8 بازی گذشته در موقعیت سازی ناکام بوده اند.


برچسب ها :
پرسپولیس آنلاین پرسپولیس پرسپولیس انلاین باشگاه پرسپولیس پرسپولیس کلاپ پرسپولیسی ها
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش