تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
سیدجلال با الاهلی به توافق نرسید
Admin سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 123 بازديد

 سیدجلال با الاهلی به توافق نرسید

پرسپولیس آنلاین: سیدجلال حسینی مدافع تیم‌ملی با الاهلی قطر به توافق نرسید و قراردادش را با آنها تمدید نخواهد کرد.
 

دو طرف بر سر مسائل مالی به مشکل خوردند و سیدجلال رقمی بالاتر از رقم پیشنهادی الاهلی می‌خواست؛ به همین دلیل دو طرف به پایان همکاری تن دادند و بدین ترتیب سیدجلال در فصل جدید، با تیم تازه‌ای کار خواهد کرد. او از دو باشگاه قطری پیشنهاد دارد و در دو، سه روز آینده مذاکراتی با آنها خواهد داشت. این باشگاه‌ها با مدیر برنامه‌های او در تماس هستند.

قرار است مدير برنامه‌هاي سيدجلال يكي، دو روز ديگر راهي قطر شود تا مذاكراتي را با اين باشگاه‌ها داشته باشد. حسيني همچنان با پيشنهاد پرسپوليس و سپاهان هم براي بازگشت به ليگ‌برتر روبه‌رو است. پرسپوليسي‌ها از طريق بازيكنان خود هم به او پيغام داده‌اند كه فصل بعد با تيمي نبندد و منتظر باشد تا تكليف اين باشگاه روشن شود.
سيدجلال هم در آخرين مصاحبه خود گفت اگر تيم را خوب ببندند، به پرسپوليس بازمي‌گردد. حسيني تمايل زيادي براي ماندن در قطر ندارد، مگر اينكه پيشنهاد بسيار خوبي داشته باشد. او تا ۴ روز ديگر در قطر مي‌ماند و پس از حضور در مراسم اختتاميه بازي‌هاي قطر، به ايران بازمي‌گردد تا پس از استراحتي كوتاه به اردوي تيم‌ملي ملحق شود.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس بزرگترين سايت هواداران پرسپوليس نمايش هواداران پرسپوليس افتتاح هواداران پرسپوليس افتتاح سايت هواداران پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش