تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
دغاغله: همه چیز به خودم بستگی دارد
Admin پنجشنبه 02 بهمن 1393 75 بازديد

دغاغله: همه چیز به خودم بستگی دارد

پرسپولیس آنلاین: «رده پنجم و ششم اصلاً به درد پرسپولیس نمی خورد و باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا لیگ سهمیه آسیا را کسب کنیم.» با همین مقدمه، مهدی دغاغله صحبت هایش را درباره شرایط این روزهای پرسپولیس و اردویی که در امارات برگزار شد، آغاز می کند: «در این یک هفته فقط تمرین کردیم و تمرین! دو بازی دوستانه هم داشتیم که البته حریفان مان تیم های قدرتمندی نبودند. بنیادکار بازیکنان ملی پوشش را نداشت و تیم اماراتی هم خیلی ضعیف بود اما همین که در دو بازی 8 گل زدیم، خوب است. وضعیت بدنی بازیکنان در اردوی امارات بهتر شده و می توانیم در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیریم. کلا رده پنجم و ششم لیگ اصلاً به درد پرسپولیس نمی خورد. ما باید تمام تلاشمان را انجام دهیم تا بتوانیم از طریق لیگ سهمیه آسیایی را کسب کنیم. این حداقل توقعی است که خودمان و هواداران از پرسپولیس داریم.»

در ادامه، دغاغله شرایط خودش را هم این طور توصیف می کند: «از نظر بدنی خیلی بهتر شده ام و امیدوارم با تمرینات خوبی که انجام می دهم، نظر مساعد درخشان را جلب کنم. می خواهم در نیم فصل دوم به همه نشان دهم در چه سطحی قرار دارم و با عملکردم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم.»

درباره دغاغله و مصدومیت هایش می گفتند بدیمنی شماره 8 پرسپولیس او را گرفتار کرده اما این بازیکن چنین عقیده ای ندارد: «اصلاً به این حرف ها اعتقادی ندارم و نمی دانم چرا بعضی ها می گویند باید شماره پیراهنم را عوض کنم. این حرف ها خرافات است و همه چیز بستگی به عملکرد خودم دارد، نه شماره ام. این بازیکن است که به شماره شخصیت می دهد نه شماره به بازیکن. من هم اگر خوب تمرین کنم قطعا می توانم یک مهدی دغاغله آماده و موثر باشم و آن وقت دیگر شماره ام اهمیتی ندارد.»


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش