تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
تا نیم فصل به دایی زمان بدهند
Admin شنبه 08 شهریور 1393 94 بازديد

تا نیم فصل به دایی زمان بدهند

پرسپولیس آنلاین : نتایج ضعیف پرسپولیس در این فصل دلایل مختلف دارد. چیزی که به نظر من از همه مهم تر است، بد بازی کردن پرسپولیس است. از بازی بد تیم اصلا نمی شود گذشت. پرسپولیس این روزها خیلی بد بازی می کند و دلیلش هم این است که یکسری بازیکن جوان به تیم آمده اند و با بقیه هماهنگ نیستند.

پولادی، سید جلال و خلعتبری رفته اند و پرسپولیس به اندازه کافی زور ندارد که این هم به دلیل جوانی بازیکنانش است. از نظر من عمده ترین دلیل نتایج ضعیف پرسپولیس در این فصل، جوانی و بی تجربگی بازیکنان این تیم است، نه ضعف های فنی.

پرسپولیس برای این فصل کارش را زود شروع کرد و علی دایی هم بازیکنانی را که می خواست، گرفت اما فکر می کنم می توانست خیلی بهتر از این تیمش را ببندد. البته یکسری از بازیکنان مد نظر دایی را هم باشگاه نتوانست جذب کند و وقتی هم در نقل و انتقالات خوب یارگیری نکنی، نتیجه اش همین می شود. ضمن اینکه مصدومیت ها و محرومیت های بازیکنان پرسپولیس هم در ناکامی های این تیم تاثیرگذار بوده و به هیچ وجه نمی شود آنها را نادیده گرفت چون به طور مستقیم با تفکرات مربی در ارتباط است.

من دایی را همیشه حمایت کرده ام و الان هم حمایت می کنم. الان هم حرفم این است که او نیاز به زمان دارد تا بازیکنان جوانش بتوانند خودشان را پیدا کنند. من این را که می گویند علی دایی بار فنی ندارد، قبول ندارم. آدمی که در اروپا بوده، حتما بار فنی دارد. ضمن اینکه من از نزدیک کار او را دیده ام.

علی دایی فقط نیاز به زمان دارد. به نظر من دایی کارنامه بدی در مربیگری ندارد. 2 قهرمانی در جام حذفی و یک قهرمانی در لیگ برتر نمی تواند بد باشد. من پاچه خواری بلد نیستم و کسی هم به من حقوق نمی دهد که از او تعریف کنم اما معتقدم علی دایی کارنامه دارد و از بار فنی لازم برخوردار است. یعنی آدمی در این سطح حتما بار فنی دارد اما گاهی اتفاقاتی پیش می آید که این توانایی دیده نمی شود.

من پرسپولیسی هستم و ما از پرسپولیس به خیلی جاها رسیده ایم. پس باید هوای این تیم را داشته باشیم. برای همین انتقادات برخی از پیشکسوتان از دایی را قبول ندارم. انتقاد باید سازنده باشد. پرسپولیس یک خانواده خیلی بزرگ است. در استقلال این چیزها را نمی بینیم اما در پرسپولیس یکسری ها هستند که مدام انتقاد می کنند. البته آنها دلسوز هستند اما این را بدانند که پرسپولیس مال همه است و متعلق به شخص نیست. اگر اینطوری فکر کنیم، این جور بی رحمانه از دایی انتقاد نمی کنیم. یکسری ها انگار منتظرند تیم مساوی کند یا ببازد تا انتقاد کنند.

خیلی ها گفته اند که تنها راه نجات پرسپولیس تغییر مربی است اما من اصلا با تغییر مربی در کوتاه مدت موافق نیستم. هر چند الان دیگر فوتبال حرفه ای است و اگر قرار به جدایی باشد، می توانند خیلی راحت با دایی صحبت کنند و با خوبی و خوشی جدا شوند و بحث اخراج هم در میان نباشد. قطع رابطه با مذاکره خیلی قشنگ تر است اما من اصلا قبول ندارم که اینقدر زود دایی را کنار بگذارند. حداقل باید تا نیم فصل به او زمان بدهند.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس اخبار جديد تيم پرسپوليس شهرخبر ارتش سرخ تيفوسي هاي پرسپوليس پرسپوليس تهران علی دایی اخبار خیلی جدید پرسپولیس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش