تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
کاش شرم و حیا خریدنی بود/فنونی زاده: برای آوردن برانکو و قطبی پای دلالان وسط است!!/ درخشان باید بماند!
Admin شنبه 02 اسفند 1393 82 بازديد

کاش شرم و حیا خریدنی بود/فنونی زاده: برای آوردن برانکو و قطبی پای دلالان وسط است!!/ درخشان باید بماند!

پرسپولیس آنلاین: پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه برای آوردن برانکو و افشین قطبی پای دلالان وسط است، گفت: از صحبت‌های نژادفلاح اینطور بر می‌آید اگر درخشان خودش برود، بهتر از این است که مثل دایی برکنار شود.

مرتضی فنونی‌زاده درباره جلسه تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس با محمدحسین نژادفلاح با بیان مطالب فوق اظهار کرد: در این جلسه، ما درباره تیم بزرگسالان هم صحبت کردیم. همه پیشکسوتان متفق القول بودیم که درخشان باید بماند و از او باید حمایت شود. برانکو ایوانکویچ و افشین قطبی دو مربی اخراجی هستند که الان هر دو بیکارند!

وی افزود: این دو مربی الان دنبال تیم هستند و برای آمدن آنها به ایران پای دلالان وسط است. ما این نکته را به نژادفلاح گفتیم که باید از درخشان حمایت کند ولی شرایط به گونه‌ای شود که چند نفر از بازیکنان دهه 60 پرسپولیس به درخشان مشاوره بدهند!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در ادامه تاکید کرد: متاسفانه نه علی دایی و نه حمید درخشان اهل مشاوره با پیشکسوتان نیستند و برای انتخاب ترکیب تیم، نظر خودشان را اعمال می‌کنند که البته تا حدودی حق دارند. با این حال ما از نژاد فلاح خواستیم درخشان بماند و از پیشکسوتان هم مشورت بگیرد.

فنونی‌زاده در ادامه، با بیان اینکه نژاد فلاح خودش مذاکره با برانکو و قطبی را تایید کرده بود، گفت: از صحبت‌های نژاد فلاح اینطور بر می‌آید که اگر درخشان خودش از پرسپولیس جدا شود بهتر از این است که مثل دایی از کار برکنار شود. با این حال همه چیز دست خود درخشان است.

متاسفانه بازیکنان و مربیان سابق پرسپولیس با این گونه اظهار نظرها روز به روز بیش از گذشته چهره خود را بین طرفداران جدید منفور می کنند.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش