تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
دردسرهای نیمکت نشینی گوچی
Admin جمعه 26 دی 1393 72 بازديد

دردسرهای نیمکت نشینی گوچی

پرسپولیس آنلاین : رضا قوچان نژاد در بازی ایران- قطر رفتارهای عجیبی از خود نشان داد. برای اولین بار طی یکی دو سال گذشته، رضا قوچان نژاد روی نیمکت تیم ملی نشست و در ترکیب اصلی جایی برای خود نیافت. جانشین او اما یک جوان 20 ساله بود. سردار آزمون در نوک حمله قرار گرفت تا جای بازیکنی را بگیرد که طی 20 بازی ملی 11 گل به ثمر رسانده بود. قوچان نژاد که تصور نمی کرد جای خود را به بازیکن دیگری بدهد، روی صحنه گل آزمون رفتار عجیبی از خود نشان داد. قوچان نژاد همراه با چند بازیکن دیگر، پشت دروازه قطر مشغول گرم کردن بود، وقتی سردار آخرین ضربه اش را به توپ زد، توپ به سمت خط دروازه قطر در حال حرکت بود اما رضا قوچان نژاد واکنشی نشان نداد. دریغ از تکان خوردن و خوشحال شدن. او فقط توپ را نگاه کرد، بدون هیچ عکس العملی!

او وقتی هم وارد زمین شد به هر دری زد تا دروازه قطر را باز کند. تکروی های او و خودخواهی هایش برای گل زدن به حدی بود که حتی کارلوس کی روش را عصبانی کرد. این رفتارها از رضا قوچان نژاد عجیب بود. به خصوص در تیمی که می گویند یکدل است و قلب همه بازیکنانش برای موفقیت هم پستی شان می تپد!

البته قوچان نژاد پیش از این و در تیم های باشگاهی اش نشان داد هر زمان نیمکت نشین باشد، حسابی برای تیم دردسرساز خواهد شد. او در تیم های قبلی هم عملکردی خوب در زمین داشت اما به محض نیمکت نشین شدن، با مربیان به مشکل خورد و مجبور به ترک تیم شد. امیدواریم یا نیمکت نشینی های او پایان یابد و یا او اخلاقش را تغییر دهد تا تیم ملی با مشکل روبرو نشود.


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز اخبار باشگاه پرسپوليس باشگاه فرهنگي ورزشي پرسپوليس پرسپوليس انلاين پرسپوليسي ها شهر خبر بزرگترين سايت پرسپوليس نمايش پرسپوليس افتتاح پرسپوليس افتتاح سايت پرسپوليس دانلود مستقيم با پرسپوليس فيلترشکن پرسپوليس افتتاح انجمن پرسپوليس افتتاح تالار گفتمان پرسپوليس افتتاح وبلاگ پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش