تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
فرصت ایده آل دایی و پرسپولیس برای فرار از بحران
Admin دوشنبه 17 شهریور 1393 86 بازديد

فرصت ایده آل دایی و پرسپولیس برای فرار از بحران

پرسپولیس آنلاین: دایی و شاگردانش این فرصت را دارند که از 3 بازی آینده خود نهایت استفاده را ببرند و از بحران فاصله بگیرند.

پرسپولیس با مربیگری علی دایی نتایج خوبی در این فصل نگرفته و وضعیت این تیم بعد از باخت تراکتورسازی بدتر هم شده است.

هرچند پرسپولیس شرایط جالبی در جدول ندارد اما 3 بازی آینده این تیم در تهران و در مقابل تیم های نه چندان قدرتمند برگزار خواهد شد و این فرصت خوبی است تا دایی و پرسپولیس با پیروزی در این بازی ها از بحران خارج شوند.

پرسپولیس در هفته هشتم در ورزشگاه آزادی میزبان نفت مسجد سلیمان خواهد بود، در هفته نهم در ورزشگاه تختی به مصاف راه آهن می رود و در هفته دهم هم استقلال خوزستان در آزادی مهمان سرخ پوشان خواهد بود.

پرسپولیس بعد از این سه بازی در هفته یازدهم مهمان سپاهان است اما دایی و شاگردانش این فرصت را دارند که از این 3 بازی نهایت استفاده را ببرند و از بحران فاصله بگیرند.

جالب این جاست بعد از بازی پرسپولیس با سپاهان نیز پرسپولیس تا هفته هفدهم یعنی بازی برگشت با فولاد از تهران خارج نخواهد شد. به عبارت دیگر پرسپولیس از هفته هشتم تا هفدهم 9 هفته در تهران برابر  نفت مسجدسلیمان ، راه آهن ، استقلال خوزستان ، سایپا ، پیکان ، گسترش فولاد، استقلال ، نفت تهران و فولاد بازی کرده و تنها یک دیدار برابر سپاهان در اصفهان به میدان خواهد رفت.


برچسب ها :
پرسپولیس پرسپولیس آنلاین پرسپولیس انلاین
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش