تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
محمود خوردبین: بازی با رئال اتفاق خوبی و زیبایی برای پرسولیس است/ در دو جام مدعی خواهیم بود
Admin شنبه 19 مهر 1393 105 بازديد

محمود خوردبین: بازی با رئال اتفاق خوبی و زیبایی برای پرسولیس است/ در دو جام مدعی خواهیم بود

پرسپولیس آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در حال حاضر در اردوی آماده سازی اش در جزیره کیش به سر می برد تا در تعطیلاتی که داشت در این اردوگاه جنوبی برنامه های ویژه ای را پشت سر بگذارد. در این میان همه پرسپولیسی ها از جمله کادر فنی و محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس از دستاوردهای این اردو راضی هستند و معتقدند این اردو در این شرایط برای سرخ پوشان مفید بوده است .

محمود خوردبین سرپرست پرسپولیس در گفتگویی در مورد اردوی آماده سازی سرخ پوشان گفت: به نظر من این اردو، اردوی بسیار مفیدی است و توانسته ایم در این مدت به لحاظ فنی و از نظر روحی و روانی، شرایط بسیار خوبی را در این مدت پشت سر بگذاریم. این اردوی ما تا روز دوشنبه ادامه دارد و پس از آن دور جدی تمرینات مان را از روز سه شنبه در تهران پی گیری خواهیم کرد.

خوردبین در ادامه صحبت های خود با اشاره به جو خوبی که در تیم حاکم است، اظهار داشت: به هر حال درست است که دو مورد درچند روز اخیر در تیم ما به وجود آمده است اما در حال حاضر همه چیز خوب و فوق العاده دنبال می شود. به هرحال این بازیکنان جوان هستند و ممکن است در یک لحظه دچار عصبانیت و اشتباه شوند اما بلافاصله متوجه اشتباه خود شده اند و خطای خود را قبول کرده اند. این مساله خیلی مهم است که آنها متوجه اشتباه شان شده اند وقول داده اند دیگر اشتباهات شان را تکرار نکنند.

سرپرست پرسپولیس در رابطه با آینده این تیم در ادامه لیگ برتر و برنامه سرخ پوشان در جام حذفی اظهار داشت: در برنامه ما جذب چند بازیکن جدید گنجانده شده است که با نظر و صلاحدید کادر فنی به جمع ما اضافه می شوند. ضمن این که امیدوار هستیم بازیکنان مصدوم مان به شرایط بازی برسند و محرومیت مهره ای مثل پیام صادقیان به پایان برسد. درچنین شرایطی همه ما اطمینان داریم در ادامه فصل در لیگ برتر روندمان به خوبی پیش برود و همین طور در جام حذفی بتوانیم برای کسب قهرمانی بجنگیم.

محمود خوردبین در خصوص احتمال برگزاری بازی دوستانه بین پرسپولیس و تیم پر ستاره رئال مادرید درتابستان در تهران می گوید: این اقدام کار قشنگی است که می تواند در عرصه بین المللی برای پرسپولیس و فوتبال ایران مساله بسیار خوبی باشد. این اقدام خیلی خوب است و می تواند فرصتی باشد تا طی آن برای بازی خداحافظی چند بازیکن پرسپولیس از جمله علی کریمی که زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیده است، برنامه ریزی هایی صورت بگیرد.

خوردبین در ادامه تصریح کرد: پیش از این تیم های بزرگی چون مثل منچستر يونايتد انگلیس، بايرن مونيخ آلمان، بنفيكا پرتغال، ناسيونال اروگوئه، آث میلان ایتالیا برای بازی با پرسپولیس به تهران آمده اند و حالا این اتفاق می تواند اتفاق خوب و بزرگی برای فوتبال ما و پرسپولیس باشد .


برچسب ها :
پرسپوليس آنلاين پرسپوليس پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس پرسپوليس کلاپ پرسپوليسي ها هواداران تيم پرسپوليس هواداران پرسپوليس سايت هواداري پرسپوليس پرسپوليس قهرمان،
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش