تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
صادقیان در پرسپولیس خواهد ماند
Admin چهارشنبه 14 آبان 1393 97 بازديد

صادقیان در پرسپولیس خواهد ماند

پرسپولیس آنلاین: پس از اتفاقات چند روز اخیر گزارش ها نشان می دهد درخشان قصد بخشش بازیکن جوان و با استعداد خود را دارد و می خواهد  در تیم بماند، تا بتواند از توانایی های او استفاده کند. اما این مربی با توجه به مصاحبه هایش نشان داده که صادقیان را بدون مجازات نخواهد گذاشت.

ابتدا با حضور جدی پیام در تمرینات و پاک کردن پست خداحافظی اش در اینستاگرام زمزمه هایی از ماندن وی در پرسپولیس شنیده می شد، اما امروز ماندن پیام و بخشش وی توسط سرمربی تیم رنگ جدی تری به خود گرفت.
 
حمید درخشان امروز در مصاحبه ای در مورد وضعیت صادقیان گفت:" همانطور که قبلا هم گفتم باید به این بازیکن کمک کنیم تا شرایطش بهتر شود و نمی‌توانیم او را به حال خودش رها کنیم."
 
وی همچنین خمیازه های صادقیان را یک موضوع شخصی دانست تا حمایت خود را از این بازیکن نشان دهد و قصد دارد با برخوردی که با عباس زاده انجام داد پیام را هم سر به راه کند.
 
رضا شاهرودی پیشکسوت پرسپولیس نیز در مصاحبه ای اعلام کرد درخشان نباید با صادقیان مماشات می کرد و وی را نمی بخشید. اما سومین مصاحبه امروز که توسط حمید استیلی انجام شد نشان داد که پیام صادقیان در تیم خواهد ماند.
 
این مربی که به شدت مشتاق پیوستن صادقیان به راه آهن بود اعلام کرد:" ما هیچ مذاکره‌ای با مسئولان باشگاه پرسپولیس برای جذب پیام صادقیان انجام نداده‌ایم. پیام صادقیان باید در تیم پرسپولیس بماند و به این تیم کمک کند. نباید پرسپولیس تضعیف شود. او می‌تواند برای این تیم مفید و مثمرثمر باشد. ما هم خواستار جذب صادقیان نشده‌ایم، بلکه گفته‌ایم اگر قرار است پیام از پرسپولیس برود چه باشگاهی بهتر از راه‌آهن که به آن ملحق شود. راه‌آهن به نوعی تیم دوم پرسپولیس است و ما خودمان را پرسپولیسی می‌دانیم."
 
با این حساب ماندن این بازیکن خوش تکنیک در سرخپوشان پایتخت قطعی به نظر می رسد و مربی تیم قصد حمایت از وی را دارد اما قطعا مجازاتی برای پیام در نظر خواهد گرفت. حال باید دید چه مجازاتی برای صادقیان در نظر گرفته می شود تا این بازیکن دیگر کارهای گذشته خود را انجام ندهد. 


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس تهران پرسپوليس آنلاين پرسپوليس انلاين اخبار باشگاه پرسپوليس سايت پرسپوليس سايت رسمي پرسپوليس
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش