تبليغات تبليغات
نظرسنجی
نتیجه دیدار پرسپولیس و نفت تهران
ورود به پنل كاربري
ثبت نام سريع
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
نويسندگان
آرشیو مطالب
تبليغات
تبليغات
تبليغات
طارمی: بدنم برای بازی آماده نیست
Admin پنجشنبه 20 آذر 1393 68 بازديد

طارمی: بدنم برای بازی آماده نیست

پرسپولیس آنلاین: «از اینکه امروز نمی توانم بازی کنم متاسفم اما واقعا بدنم آماده نبود.» 

این را مهدی طارمی گفته و وضعیت آسیب دیدگی اش را اینطور توضیح می دهد: «تقریبا مصدومیتم را پشت سر گذاشته ام اما چون در این چند روز نتوانستم درست و حسابی تمرین کنم، بازی حساس مقابل فولاد را از دست دادم و از این بابت از هواداران و هم تیمی هایم و کادر فنی عذر می خواهم. دلم نمی خواست پرسپولیس را تنها بگذارم اما واقعا بدنم برای بازی کردن آماده نبود.» 

مهاجم بوشهری پرسپولیس سپس به استقبال بازی با فولاد می رود: «برخلاف آنچه در رسانه ها درباره این تیم و شرایطش عنوان می شود و با اینکه فولاد چند تا از بازیکنانش را از دست داده اما همچنان تیم قدرتمندی است. بنای کلی این تیم درست ریخته شده و حتم دارم که برای ما حریف دشواری خواهد بود اما فراموش نکنید که تیم ما هم پرسپولیس است و حتی با نصف توانش هم می تواند خیلی از تیم ها را ببرد. با این حال از اینجا به بعد محکوم به برد هستیم و باید همه تلاشمان را به کار بگیریم تا امروز سه امتیاز را بگیریم. فولاد از رقبای جدی ما برای صدرنشینی است و برای نزدیک شدن به بالای جدول باید این تیم را ببریم.»


برچسب ها :
پرسپوليس پرسپوليس آنلاين پرسپوليس نيوز پرسپوليس انلاين باشگاه پرسپوليس اخبار جديد تيم پرسپوليس شهرخبر ارتش سرخ تيفوسي هاي پرسپوليس پرسپوليس تهران
شما به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
ارسال ديدگاه
کد امنیتی رفرش